Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Battlefield 2 Deluxe - blijft om DVD zeuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met BF2 Deluxe, en online zag ik dat ik niet de enige was.

Ik heb de game geinstalleerd en als ik het op wil starten, blijft 'ie zeuren om de originele DVD. Ik heb mijn DVD speler en brander (beide Lite-On) voorzien van een firmware upgrade, daarna was de game te spelen...... TOTDAT ik het systeem weer bootte ... vreemdgenoeg weer dezelfde melding.

Ik heb al een no-CD-crack gevonden, wacht nog even met die te gebruiken (weet niet op Punk-Buster moeilijk gaat doen).

Er is geen log of zo wat je kunt bekijken, waaruit blijkt waarom deze melding komt? Om nu mijn hele PC om te gaan bouwen voor 1 spel, beetje onzin, hoewel het me een erg goed spel lijkt, demo was verslavend (en alles op High spelen maakt de spelervaring net iets cooler).

Ik zit nu op mijn werk, dus specificatie's heb ik even niet. Wat kan dit zijn, tot nu toe geen ander spel met deze ongein gehad, zal EA wel weer eens zijn. Ik heb een vermoeden dat het ook checked op specificeke software, wat gaat hun dat eigenlijk aan? Hun moet aangaan of ik die DVD origineel heb toch?

Verwijderd

No cd samen met Punkbuster gaat niet werken iig. Mini image werkt wel, maar dat mag je hier niet uitwisselen dus zelf ff zoeken.

BF2 heeft een check in zich zitten die bepaald welke andere software jij niet op je PC mag hebben staan.

Als je Daemon tools hebt kun je het wel gebruiken, alleen ff opnieuw installeren en zelf verzonnen driver en poort namen gebruiken tijdens de install, dan is die check van bf2 (en veel andere applicaties) al omzeilt.

Verwijderd

Topicstarter
Dat ze dat zomaar mogen doen zeg, gaat net ff te ver vind ik.

Is er een lijst van die software?

Thanks voor je antwoord iig.

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:03

Beugelfles

I love rusty spoons

Idd. Er is een add-on voor Deamon Tools waar je images mee kan maken van cd's/dvd's. Dat werkt hier perfect.

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Verwijderd

Topicstarter
Even tussendoor, bij de gemiddelde brander die verkocht wordt krijg je Nero, of iets dergelijks. Dat soort applicatie's mag je wat mij betreft gebruiken, en wat hebben zij dat in Godesnaam over te zeggen?

Ik bedoel, mensen hebben handcams, die video's willen ze weer branden en zo, en er zijn mensen die dat gewoon via de PC doen, heel legaal lijkt me. En dan gaan zijn jou even vertellen, dat als je hun spelletjes wilt spelen, dat je dat er niet op mag hebben staan? Begrijp ik dat goed?

Ikzelf heb namelijk ook een of andere converter op mijn schijf staan, voor Avi --> DVD formaat ... ligt deze dan ook dwars?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 18:52 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja dat mogen ze helaas zomaar doen. Ze hopen daarmee piraterij te verminderen ipv een boost te geven, iets wat in de ogen van velen niet werkt :P

edit:
Ze hebben inderdaad niets te zeggen over je applicaties, maar ze hebben wel wat te zeggen over of jij hun spel dan mag spelen. Althans, dat is de wetgeving in veel landen. Het zou zomaar kunnen dat een fanatieke gek in Nederland een rechtszaak tegen zulk soort bedrijven zou winnen.

[ Voor 50% gewijzigd door TheZeroorez op 01-08-2008 18:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Was idd een of andere applicatie. Ik weet alleen niet welke het was. Heb de boel maar helemaal opnieuw geinstalleerd (Windows XP dus :D). Nu maar na elke applicatie die ik installeer checken of BF het nog doet.

Wel een erg cool spel trouwens. Net even filmpjes van Battlefield : Bad Company zitten kijken, jammer dat dat niet op PC komt !!! Wat ziet dat er bruut uit !
Pagina: 1