Heel vaag probleem, en ik snap er onderhand niets meer van.
Ik doe met jquery een post om vervolgens xml terug te krijgen:
Het kromme is nu dat deze code in FF (2en3) niet werkt, dwz, de loading animatie gaat draaien (een gif met als id loading) en verder nix. In IE7 werkt het wel naar behoren, de animatie loopt en kort daarop schuift er wat en zie ik de tekst die m'n php teruggeeft. Het wazige is nu dat FireBug in FF wel degelijk de returngegevens laat zien, en dat ziet er gewoon goed uit.
jquery 1.2.4 / 1.2.6 / 1.1.2
Nog een vaag detail, het werkt perfect op de productie omgeving, maar in de test omgeving is er ergens iets fout gegaan waardoor FF vaag doet
Ziet iemand een fout?
Ik doe met jquery een post om vervolgens xml terug te krijgen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <script type="text/javascript">
$(document).ready(function(){
$('#loading').hide();
$('#result').hide();
$('#submit').click(function(){
$('#loading').show();
$.post("/?lspp=action&a=forum-new", {
mode: 'topic',
cat: $('#cat').val(),
msg: $('#topic').val(),
subject: $('#subject').val(),
option: $('#threadoption').val()
},function(xml){
if($("code",xml).text() == "1"){
$('#result').html($('msg',xml).text());
$('#newtopic').hide();
}
if($("code",xml).text() == "2"){
$('#result').html($('msg',xml).text());
}
$('#result').slideDown();
$('#loading').hide();
},"xml");
});
});
</script> |
Het kromme is nu dat deze code in FF (2en3) niet werkt, dwz, de loading animatie gaat draaien (een gif met als id loading) en verder nix. In IE7 werkt het wel naar behoren, de animatie loopt en kort daarop schuift er wat en zie ik de tekst die m'n php teruggeeft. Het wazige is nu dat FireBug in FF wel degelijk de returngegevens laat zien, en dat ziet er gewoon goed uit.
jquery 1.2.4 / 1.2.6 / 1.1.2
Nog een vaag detail, het werkt perfect op de productie omgeving, maar in de test omgeving is er ergens iets fout gegaan waardoor FF vaag doet
Ziet iemand een fout?
| Hardcore - Terror |