Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Silverlight] Probleem met publishen applicatie *

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-11 22:54
Ik heb een silverlight site gemaakt op basis van slide.show (http://www.vertigo.com/SlideShow.aspx). Nu werkt deze applicatie in visual studio volledig perfect. Echter wanneer ik ze upload naar live stream (gratis silverlight host van microsoft) krijg ik error's.

Nu heb ik de applicatie eerst gepublished en dan gezipped, vervolgens upgeload en momenteel krijg ik error line 12 slide.show is undifined. Om alles hier te beginnen te posten is wat veel maar als iemand ervaring heeft met silverlight online te krijgen laat dan aub iets horen

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
sprankel schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:30:
Echter wanneer ik ze upload naar live stream (gratis silverlight host van microsoft) krijg ik error's.
Oh die! Ja dan weet ik wel wat er loos is! :X
Vermeld dan op z'n minst welke errors...
Nu heb ik de applicatie eerst gepublished en dan gezipped, vervolgens upgeload en momenteel krijg ik error line 12 slide.show is undifined.
Heel erg wilde gok: case-sensitive bestandsnamen?
Om alles hier te beginnen te posten is wat veel maar als iemand ervaring heeft met silverlight online te krijgen laat dan aub iets horen
Die zitten hier niet... :X O-)

Oftewel: we willen je best helpen, maar dan zul je ons stukken beter van informatie moeten voorzien. Kijk eens in onze Quickstart voor een stoomcursus "Hoe open ik een topic".

Bij deze het vriendelijke verzoek om je topicstart dus even aan te vullen met relevante informatie, relevante stukken code, de exacte foutmeldingen etc. (en eventueel een link naar de site zodat we zelf kunnen zien waar het probleem in zit (of zou kunnen zitten)).

Tot slot: verzin voortaan ook even een topictitel die wat zegt; "Silverlight" is nogal breed en zegt geen drol over je probleem. Ik heb er even "[Silverlight] Probleem met publishen applicatie" van gemaakt, maar ik had het graag nog wat specifieker genoemd...

[ Voor 30% gewijzigd door RobIII op 01-08-2008 16:40 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• sprankel
hm, je hebt eigenlijk wel gelijk, ik post meteen wat extra informatie

edit: hier is al de link naar de applicatie *spam*

edit2: het manifest.xml (nodig voor live streaming van microsoft)

<SilverlightApp>
<source>testmap/testmap2/index.html</source>
<version>1.0</version>

<jsOrder>
<js>testmap/testmap2/Silverlight.js</js>
<js>testmap/testmap2/Slideshow.js</js>
</jsOrder>
</SilverlightApp>

edit3: de originele visual studio files: we zijn geen debugservice

je hebt wel vs 2008 nodig en de silverlight adon (http://www.microsoft.com/...DBA8866434&displaylang=en)

Als je zelf eens wilt proberen up te loaden, http://streaming.live.com/

Nog even kort schetsen, in visual studio druk ik op f5, alles werkt, publisch en upload de boel naar streaming.live en de boel werkt niet meer

ps. het antwoord op de security vraag is 24

[ Voor 132% gewijzigd door RobIII op 01-08-2008 21:12 ]

• sprankel
na het uploaden op een gewone server werkt alles normaal, ik dacht dat je een speciale server nodig had maar blijkbaar dus niet. dit topic mag dus dicht

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Een slotje is niet nodig op een topic als je je oplossing hebt. Zie daarvoor ook onze faq betreffende topiceinde.

Waarom dit topic wél op slot gaat is omdat je niet je topic voorzien hebt van de informatie zoals ik je vroeg, maar enkel wat bestanden online hebt gezet. We zijn hier geen persoonlijke debug-service en gaan niet voor jou de fout zitten zoeken. Dat mag je zelf doen. Wij helpen je hooguit meedenken en wijzen je in de juiste richting, mits we voorzien worden van de juiste informatie. En dat laatste heb je jammerlijk nagelaten. :|

Graag wijs ik je, nogmaals, op onze Quickstart en daarbij op het volgende: Kan iemand even...?

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 01-08-2008 21:12 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.