Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voeding verbrand - Antec Neopower 550W

Pagina: 1
Acties:

• tompoes88
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-12-2020
Hallo iedereen,

Gisteren rook ik een verbrande geur in bureau, bleek mijn voeding (Antec SP-450 is +/- 3jr oud) te zijn die was verbrand. Uiterlijk zie ik er niets aan, maar ik rook het wel en er kwam ook een voortdurend (irritant) gepieeeeep uit.

Vraag ivm oorzaak:
Eergisteren had ik nog mijn pc voeding verhangen van het stopcontact in de muur naar een stopcontact in een gewone "verdeelstekkerdoos" (met 6 andere aansluitingen, waarvan 4 in gebruik zijn voor hardware). Zou dit daaraan kunnen liggen? De rest van de hardware (printer, scherm, modem) werkt nog steeds zonder problemen.

Vraag ivm nieuwe voeding:
Ik heb een Sonata II case en ik had graag opnieuw een stille degelijke voeding gehad. Mijn oog is gevallen op Antec Neopower 550.
Uit verschillende reviews blijkt dit een zeer degelijke en stille voeding te zijn. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Alvast bedankt!

• Rudolph
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-05 19:18
Ik heb de zelfde kast en mijn voeding is ondertussen al twee keer overleden. Beide keren zijn ze omgeruild. Er schijnt een slechte serie te zijn geweest.
Als jouw voeding ook uit die serie is zou het best kunnen zijn dat je ook een andere voeding kan krijgen. Moet je ze even meelen, dan weet je het.

Ondanks dat ze in Rotterdam zitten kan je ze het beste in het engels een meeltje sturen naar: europe.rma@antec.com