Voor mijn studie moet ik ontzettend veel literatuur lezen, waarna ik vervolgens ook samenvattingen moet maken. Thuis heb ik een scanner staan i.c.m. Readiris Pro 11 dit werkt nagenoeg foutloos (in de praktijk is het vaak niet eens nodig om de tekst nog te bewerken...)! Een pagina of 50-100 wil ik nog wel eens scannen maar helaas is dit in regel niet voldoende EN - zoals je al kunt vermoeden - heb ik lang niet alle teksten nodig maar de essentie ervan (dus dat wordt vaak weer bijsnijden knippen plakken..). Na wat googlen zag ik dat er ook Pen Scanners bestaan.
Een recente review uit juli 2007
New York Times 07-07
Nu is mijn oog gevallen op de IRISPen 6 vraag is natuurlijk hoe:
1. Fijn werkt deze pen? (gemak, handzaam, etc)
2. Hoe nauwkeurig is deze in de praktijk? (zoals op verschillende websites te lezen is is er vaardigheid voor nodig en soms meer dan een aantal pogingen om een tekst goed te "kopieren").
Kortom een lust of een last? Misschien kunnen mede tweakers die in het bezit zijn van een pen scanner hier antwoord op geven!
Een recente review uit juli 2007
New York Times 07-07
Nu is mijn oog gevallen op de IRISPen 6 vraag is natuurlijk hoe:
1. Fijn werkt deze pen? (gemak, handzaam, etc)
2. Hoe nauwkeurig is deze in de praktijk? (zoals op verschillende websites te lezen is is er vaardigheid voor nodig en soms meer dan een aantal pogingen om een tekst goed te "kopieren").
Kortom een lust of een last? Misschien kunnen mede tweakers die in het bezit zijn van een pen scanner hier antwoord op geven!