FF een kort vraagje:
Dit is de situatie:
In mijn systeem gaat het volgende komen: een brander , dvd speler , cdrom speler , 2 hd's en een thunderbirdje van 1 Ghz . Verder nog geen extra coolers enzo , alleen de hoogstnodige zooi. Ik wil hier in het begin nog even niets aan tweaken (als het allemaal stabiel loopt denk ik daar zeker over na
Ik kan dit hangen aan twee merken voedingen:
Een Aopen voeding met serienr FSB-30060BT (al in huis) , of een enermax voeding.
Welke van de twee is stiller bij dezelfde load . De enermax of de Aopen?
Mocht de Enermax stiller zijn , dan koop ik die.
Mijn Compu staat namelijk op mijn slaapkamer , en ik wil 'm wel s'nachts aan laten staan als ik slaap (redelijk licht dus).
Het gaat hier om een 300-330 watt voeding.
Alvast bedankt.
Dit is de situatie:
In mijn systeem gaat het volgende komen: een brander , dvd speler , cdrom speler , 2 hd's en een thunderbirdje van 1 Ghz . Verder nog geen extra coolers enzo , alleen de hoogstnodige zooi. Ik wil hier in het begin nog even niets aan tweaken (als het allemaal stabiel loopt denk ik daar zeker over na
Ik kan dit hangen aan twee merken voedingen:
Een Aopen voeding met serienr FSB-30060BT (al in huis) , of een enermax voeding.
Welke van de twee is stiller bij dezelfde load . De enermax of de Aopen?
Mocht de Enermax stiller zijn , dan koop ik die.
Mijn Compu staat namelijk op mijn slaapkamer , en ik wil 'm wel s'nachts aan laten staan als ik slaap (redelijk licht dus).
Het gaat hier om een 300-330 watt voeding.
Alvast bedankt.