Hey medetweakers,
Ik zit met een probleem en weet niet waar het aan ligt. Daarom doe ik een gok en plaats het onder Proc, mobo en geheugen.
Sinds een maand heb ik (welteverstaan de pc van mijn ouders
) last dat ik na willekeurig tijd een BSOD krijg (o.a. usbport.sys-fout). Wil ik daarna mijn pc opnieuw opstarten, komt ie de bios niet eens meer door
Hmm...
Pas als ik mijn hardware (geheugen, stekkers IDE, PCI-geluidskaart, -videokaart en -LANpoort) opnieuw eruit haal en opnieuw erin druk start ie weer op... Maar wel met als gevolg dat ie na willekeurige tijd een BSOD krijg...
Heb op dit moment mijn 6e BSOD te pakken, waar kan dit aan liggen? Hardware of software? Mobo of geheugen?
Alvast bedankt
PS. Ik draai nu Windows XP Pro SP2 op dit kastje
Ik zit met een probleem en weet niet waar het aan ligt. Daarom doe ik een gok en plaats het onder Proc, mobo en geheugen.
Sinds een maand heb ik (welteverstaan de pc van mijn ouders
Hmm...
Pas als ik mijn hardware (geheugen, stekkers IDE, PCI-geluidskaart, -videokaart en -LANpoort) opnieuw eruit haal en opnieuw erin druk start ie weer op... Maar wel met als gevolg dat ie na willekeurige tijd een BSOD krijg...
Heb op dit moment mijn 6e BSOD te pakken, waar kan dit aan liggen? Hardware of software? Mobo of geheugen?
Alvast bedankt
PS. Ik draai nu Windows XP Pro SP2 op dit kastje
AMD Ryzen 9 7900 X # Gigabyte B650 Gaming X # MSI Ventus OC RTX2060 # Corsair 32GB 5600 EXPO