Toon posts:

linksys router DD_WRT op hotspot inloggen mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het niet zeker me engels is niet zo best maar ik las laats ergens een stukje in de doc van DD_WRT dat het mogelijk is om de router verbinding te laten maken met een HOTSPOT zodat je achter deze hotspot dan meerdere laptops kan laten werken in plaats van dat je maar met één laptop tergelijk kan inloggen op de hotspot.
Dit lukt wel met een oude computer door deze 24uur per dag aan te laten staan maar als het ook mogelijk is met een software zou dat veel handiger zijn natuurlijk.

Misschien een beetje offtopic op mijn vraag maar ik heb laats ergens op internet een soort router of switch , access point gezien bij een online shop die die dit ook kan geen idee hoe dat ding heet wat het merk was en op welke site dit was ik kan het niet meer terug vinden helaas.
De advertentie ging ongeveer als volgt;
deze **?? is zeer handig op bijvoorbeeld u vacantie adres als u meerdere laptops heeft kan u normaal maar met één tegelijk gebruiken via de HOTSPOT door gebruik te maken van deze **?? en daar u login en wachtwoord op in te stellen kan u dan via deze **?? verbinding maken op meerder latops of draadloze computers ter gelijk met één HOTSPOT abonement zoals bijvoorbeeld met een normale router.