[iPhone 3G] Haarscheurtjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10 19:21
Ik wil graag weten of iemand zijn iPhone met haarscheurtjes al heeft weten om te ruilen of te laten repareren? Het schijnt best een serieuze fout te zijn en het gebeurt ook bij mensen die er normaal mee omgaan, ook ben ik al berichten tegenegekomen over een verbrande achterkant.

Haarscheuren:
Bron: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=525177

Gesmolte achterkant:
Bron: http://forums.macrumors.c...p?p=5943855&postcount=288
Bron: http://forums.macrumors.c...php?p=5943976#post5943976

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 16:01
Dat ziet er niet zo best uit... Toch maar wachten op de tweede generatie iPhone 3Gs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sorry, maar 'gesmolten' plastic en maar zo'n simpel rood plekje?

En dan deze nog:
Me and a friend of mine just got done setting up our "Crackamatic 4000" which is a specially designed lens used to detect cracks in 3G iphones.
:')

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 20:59
Wat doen die mensen met hun iPhone, dat kun je nooit achterhalen.

Second, als je telefoon je zoveel waard is koop er dan protectie voor (invisible shield ofzo). En ten 3e een telefoon slijt nou eenmaal. Mijn vorige telefoon (2 jaar oud) ziet er nu ook niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Ik krijg maandag mijn iPhone 3G 8GB uit amerika voor ~ 150 euro (via mijn werk). Zodra ik hem heb ga ik gelijk bescherming kopen, ik wil deze dingen echt voorkomen.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Noxa schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:40:
Wat doen die mensen met hun iPhone, dat kun je nooit achterhalen.

Second, als je telefoon je zoveel waard is koop er dan protectie voor (invisible shield ofzo). En ten 3e een telefoon slijt nou eenmaal. Mijn vorige telefoon (2 jaar oud) ziet er nu ook niet meer uit.
Ja, die telefoon van jou is 2 jaar oud en de telefoons in de linkjes zijn 1 of 2 weken oud...
Een telefoon mag best wat slijtage laten zien, maar niet zo snel...

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Cyw00d schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:44:
Ik krijg maandag mijn iPhone 3G 8GB uit amerika voor ~ 150 euro (via mijn werk). Zodra ik hem heb ga ik gelijk bescherming kopen, ik wil deze dingen echt voorkomen.
Die scheurtjes verschijnen ook bij mensen die hun iPhone vanaf dag 1 al in een hoes hebben, sterker nog er hebben zich ook een aantal mensen gemeld waarbij er al scheuren zichtbaar waren toen ze de iPhone uit de doos haalden. Het zal denk ik gewoon een kwestie van geluk zijn, wellicht heeft niet elke iPhone er last van en misschien zijn er zelfs iPhones die nooit zulke scheuren zullen vertonen. :)

Ik kan binnenkort mijn 8GB iPhone 3G ophalen, ben benieuwd of daar wat zichtbaar op zal zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Frietsaus op 01-08-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Geluk of niet, scheurtjes of niet, ik doe hem alsnog in een hoesje voor andere beschadegingen, snap niet dat mensen zoiets in hun zak kunnen doen samen met sleutels en dan ook nog eens onbeschemd, ik heb een apparte broekzak voor me foon, een apparte voor me sleutels en eentje voor mijn porto. Standaard.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Uiteraard, ik heb zelf ook een hoesje (Fabrix) in bestelling staan. Maar uit je post maakte ik op dat je een hoesje koopt, puur om scheurtjes te voorkomen en dat is natuurlijk niet het geval. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:51
Cyw00d schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:32:
Geluk of niet, scheurtjes of niet, ik doe hem alsnog in een hoesje voor andere beschadegingen, snap niet dat mensen zoiets in hun zak kunnen doen samen met sleutels en dan ook nog eens onbeschemd, ik heb een apparte broekzak voor me foon, een apparte voor me sleutels en eentje voor mijn porto. Standaard.
Jij hebt 3 zakken 8)7

Ik vind het echt crap dat ik een gebruiksvoorwerp niet normaal kan gebruiken waar hij voor bedoeld is. Namelijk in je zak stoppen.

Ik vind het echt onzin dat te je iPhone moet behandelen alsof het een of ander juweeltje is. Dat ding gaat bij mij in mijn zak, met sleutels er bij. Daar had hij op berekend moeten zijn. Krassen vind ik niet erg, maar scheuren zoals deze tonen gewoon aan dat de achterkant van in ieder geval de witte, niet voldoende doorgedacht is. Dat vind ik een fout. Nu naast me ligt een SE S500i te wachten totdat ik mijn iPhone koop, daar is ook nog niks aan te zien, en die wordt ook overal gewoon zo neergegooid, en gaat met sleutels etc in mijn zak.

Als ik een iPhone in een zakje mmoet doen, een extra screenprotector er overheen moet doen, dan sla ik over. Het is en blijft een gebruiksvoorwerp. Als ik er alleen maar naar kan kijken om dat hij te kwetsbaar is voor iets anders denk ik niet dat het een telefoon maar een kunstobject is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-10 19:35
Cyw00d schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:32:
Zoals ik ook in een ander topic postte: ík snap niet dat mensen hun iphone gaan "beschermen" met een lelijk folietje of hoesje. De helft van de grap van de iPhone is dat hij er mooi uitziet. Waarom dan in een hoesje stoppen.
Natuurlijk ben ik het wel met je eens dat je hem niet met je sleutels in 1 zak moet stoppen. Maar ik hoop toch echt dat mensen zo slim zijn dat soort zaken niet te doen...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Nee ik heb er 5 om precies te zijn (3 voor (2 + 1 kleintje) en 2 achter). :)
Zoals de meeste spijkerbroeken.

Anyway, Ik ben het verder met je eens over de bescherming hoesjes etc. Maar ik neem geen risico. Mijn HTC heb ik ook niet beschermd maar nooit samen met sleutels in een broekzak.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 23:22
je moet er tenslotte 2 jaar mee doen :)

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn 1e gen iPhone alleen een doorzichtige skin op de achterkant zitten. Je ziet het bijna niet, tel blijft netjes en is meteen minder glad.

Overigens vind ik het zeker een gebruiksvoorwerp maar geen goedkope. Een auto is ook een gebruiksvoorwerp maar die rijdt ik niet tegen stoepranden omdat dat maar moet kunnen. ( nee, een iphone is geen auto maar voordat er weer overdreven gereageerd wordt : je begrijpt vast de strekking ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stop mijn telefoon (geen iPhone) gewoon in mijn broekzak bij mijn sleutels. Natuurlijk krijg ik krasjes, maar het is maar een telefoon :-/ Over 2 jaar is mijn abo afgelopen en neem ik wel een nieuwe telefoon

Ik ga ook niet dagelijks mijn laptop afstoffen of hem in een fluwelen tas stoppen. Het is een voorwerp van € 1000,- euro en die pak ik ook gewoon op. Waarom die obsessie tegen schade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zandor schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:05:
je moet er tenslotte 2 jaar mee doen :)
Nee hoor, als je bij aanschaf een verzekering erbij hebt genomen, dan kun je hem na een jaar "per ongeluk" laten vallen ;)
Pagina: 1