[Word 2007] macro-button niet uitprinten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Ik heb een een sjabloon in Word 2007, met een button die een bepaalde macro start. Het gaat om een offerte-sjabloon, waarmee offertes d.m.v. VBA worden gegenereerd op basis van gegevens van een SQL-server.

De gegenereerde offertes worden dikwijls uitgeprint. Nu wil ik dat de button die de macro start niet uitgeprint wordt, want dit staat heel slordig op een offerte.

Iin Excel 2007 heb je een optie bij de opmaak van een knop, waar je kan aangeven of de knop wel/niet afgedrukt moet worden. Deze optie is alleen niet te vinden in Word.

Kan iemand mij helpen bij het verbergen van een knop in Word tijdens het afdrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07 11:28
Waarom zet je die knop op de het document.
Kun je bij Word 2007 ook niet een die knop in een knoppenbalk of in het lint plaatsen?

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Ik heb die knop liever in het document, omdat de button voor andere documenten niet relevant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
Ik heb het nu zo gemaakt, dat je d.m.v. een tweede knop, de knoppen kunt verwijderen.

Nu loop ik tegen het volgende aan: de code die ik gebruikt om de knoppen te verwijderen is wel beschikbaar als ik het sjabloon open. Maar als ik een nieuw document open op basis van dit sjabloon, is de vba-code niet meer aanwezig.
Hoe zorg ik ervoor dat de vba-code die ik gebruik in het sjabloon ook aanwezig is in het nieuwe document gebaseerd op dit sjabloon?