Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Probleem met Wordpress overzetten naar nieuwe server

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

• Patjuh1990
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 21:38
Hallo

Ik heb mijn domeinnaam verhuist naar een andere webhost. Nou wil ik natuurlijk ook het weblog weer werkend hebben.

Ik heb bij de oude webhost de database gebackupt en weer teruggezet bij de nieuwe. Jammer genoeg werkt het weblog niet! Iniedergeval niet 100%.

Ik heb de wp-config aangepast en de nodige aanpassingen in de sql gedaan.

Ik krijg de volgende errors:
code:
1
2
3
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /usr/home/deb11673/domains/patjuhsplace.nl/public_html/blog/wp-includes/capabilities.php on line 31

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /usr/home/deb11673/domains/patjuhsplace.nl/public_html/blog/wp-includes/classes.php on line 93

Ook Youtube filmpjes etc. worden niet weergegeven. Ik zou zeggen kijk zelf even: *spam*

Wie weet een oplossing?

[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 01-08-2008 01:27 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En wat heeft dit met WEB van doen? Zie Waar hoort mijn topic?.
Maar daarnaast wil ik je ook even wijzen op onze Korte FAQ en WEB Quickstart / PRG Quickstart want we verwachten hier wel héél wat meer eigen inzet dan je nu tentoon spreidt in dit topic.

Mocht je onder de indruk zijn dat we een afhaalbalie zijn voor kant-en-klare oplossingen die we ook nog even raden of aflezen in onze glazen bol aan de hand van érg summiere gegevens die je post dan moet ik je helaas ontnuchteren.

Tot slot: voor support op 3rd party code of producten kun je beter bij die partij aankloppen of eens hun forum raadplegen.

[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 01-08-2008 01:38 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.