Toon posts:

adaptec 2940UA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een adaptec 2940UA kaartje in de kast liggen met bios versie 1.21 (oud dus).. Kan je deze upgraden/flashen (kon er nix over vinden) of heeft dit weinig zin?
Heeft hij met deze versie problemen als ik er een UltraPlex 40x en een Plexwriter 12x10x32 aan zou hangen?

tnx,
bushwoelie

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
al eens op de adaptec site gekeken, staan de verbeteringen van de biosen ook op...

Verwijderd

Topicstarter
Your search, 2940au bios, matched 0 documents.

volgens mij ben ik dan scheel ofzo :(

edit:

Upgrade the AHA-2940AU BIOS to v1.32 (this EPROM is available through Adaptec Tech Support).

dat wilde ik dus weten.. gaat dat zomaar? en wat zou het gaan kosten? heeft t nou zin?

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dan zit er geen flash bios op. Dan lijkt het me niet de moeite op te upgraden, denk dat een biosje tegen de 50,- moet kosten (schatting) Denk niet dat de kleine verbeteringen daar tegen op wegen

Verwijderd

Ik heb ook zo'n kaart, met dezelfde Bios. Ik zou ook wel eens willen weten hoe ik moet upgraden. Volgens Adaptec moet je je product eerst registreren voordat je tech support kunt inschakelen. Heb ik toen gedaan, maar verder nooit meer iets van gehoord.
Vaag ;( .

Verwijderd

Topicstarter
ach ik heb m ooit gratis gekrege dus wat ie doet is mooi meegenomen... bios is me de moeite niet waard.. wel stom dat ze geen flashbiosjes erop zetten

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 00:28
waarom updaten?, heb je problemen met de kaart onder je huidige omgeving ?..
Ik heb ook die kaart, en ding is rete snel en stabiel, ook met een 1.x bios erop...

waarom als je geen problemen hebt upgraden ?

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1