beste tweakers ik heb vandaag de iphone 3g gekocht maar krijg mijn wifi niet aan de praat hij zegt Geen verbinding mogelijk met netwerk doe ik toevallig iets fout...?
Alvast bedankt..!
Alvast bedankt..!
Muthas schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:56:
Verkeerde wachtwoord of je MAC-adres wordt door de router geweigerd?
[ Voor 10% gewijzigd door madwurmz op 31-07-2008 21:08 ]
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
madwurmz schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:06:
Ik had in het begin ook dit probleem, toen heb ik handmatig het SSID ingevuld , de beveiligingsmethode geselecteerd en mijn wepkey ingevuld. Het werkte daarmee wel.
Ik had ondertussen ook mijn router op 'registrate' gezet, waardoor hij een aantal minuten openstaat voor nieuwe verbindingen..
Misschien staat de beveiliging niet standaard op wep en die kan je niet via de normale procedure veranderen, of het was dat die registrate van de router niet direct werkte...
edit: wel makkelijk om te weten: de wep key was hoofdletter ongevoeligk'weet niet meer of dat wel klopt...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq