Toon posts:

Geen Wifi op Iphone 3g

Pagina: 1
Acties:
  • 1.123 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers ik heb vandaag de iphone 3g gekocht maar krijg mijn wifi niet aan de praat hij zegt Geen verbinding mogelijk met netwerk doe ik toevallig iets fout...?

Alvast bedankt..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Verkeerde wachtwoord of je MAC-adres wordt door de router geweigerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja nou het wachtwoord heb ik alle 4 al een paar keer geprobeerd grote en kleine letters:S
Muthas schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:56:
Verkeerde wachtwoord of je MAC-adres wordt door de router geweigerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-10 12:46

madwurmz

from Planet Verbs

Ik had in het begin ook dit probleem, toen heb ik handmatig het SSID ingevuld , de beveiligingsmethode geselecteerd en mijn wepkey ingevuld. Het werkte daarmee wel.
Ik had ondertussen ook mijn router op 'registrate' gezet, waardoor hij een aantal minuten openstaat voor nieuwe verbindingen..
Misschien staat de beveiliging niet standaard op wep en die kan je niet via de normale procedure veranderen, of het was dat die registrate van de router niet direct werkte...

edit: wel makkelijk om te weten: de wep key was hoofdletter ongevoeligk'weet niet meer of dat wel klopt...

[ Voor 10% gewijzigd door madwurmz op 31-07-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Gooi de beveiliging eens van je router en probeer nog eens te connecten.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke en zou je me misschien precies kunnen vertellen hoe i kdat moet doen want ik ben namelijk neit zohandig in dit soort dingen:P
madwurmz schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:06:
Ik had in het begin ook dit probleem, toen heb ik handmatig het SSID ingevuld , de beveiligingsmethode geselecteerd en mijn wepkey ingevuld. Het werkte daarmee wel.
Ik had ondertussen ook mijn router op 'registrate' gezet, waardoor hij een aantal minuten openstaat voor nieuwe verbindingen..
Misschien staat de beveiliging niet standaard op wep en die kan je niet via de normale procedure veranderen, of het was dat die registrate van de router niet direct werkte...

edit: wel makkelijk om te weten: de wep key was hoofdletter ongevoeligk'weet niet meer of dat wel klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Misschien handig om te vermelden welke router je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit voegt natuurlijk niets toe.

[ Voor 93% gewijzigd door Hoedje op 01-08-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Ik heb mijn WPA key flink moeten inkorten anders kreeg ik geen verbinding met m'n iPhone. Misschien is dit ook jouw probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:14
r0mari0__, het opzetten en instellen van een wifi netwerk valt toch echter onder de basiskennis. Als je een specifiek probleem daarmee hebt en dat kunt aanwijzen, dan ben je van harte welkom om een topic te openen. Maar op deze manier kunnen we je natuurlijk niet eens helpen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.