Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MCE] Eigen remote control gebruiken met WMC?

Pagina: 1
Acties:

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hoi

Ik heb bij mijn Geniatech DVB-T stick een aardige remote control gekregen (de stick werkt als infrarood ontvanger). Nu vind ik de meegeleverde software maar niets (werkt de helft van de tijd niet goed), en ik vroeg me af of ik de remote control gewoon met media center kon gebruiken.

Wel, ten dele alvast wel, zo'n remote control stuurt immers gewoon toetsaanslagen door (kun je in notepad testen). Het probleem is alleen dat de toetsaanslagen voor de meegeleverde software niet dezelfde zijn als die van mediacenter en de knopjes dus niet overeenstemmen met de commando's.

Enig idee of ik de commando's van media center kan veranderen zodat ze overeenkomen met de knoppen op mijn remote?

Groet,

• bluppfisk
  • Niet online
bymp?

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:50

_Thanatos_

Ja, en kaal

Media Center is nauwelijks configureerbaar, maar Media Portal kan wel wat jij wilt. Die ondersteunt een aantal populaire AB's en staat toe om zelf knoppen met acties te koppelen.

日本!🎌

• bluppfisk
  • Niet online
Hoi

bedankt voor je reactie. Ik krijg alleen geen tv uit media portal. Iets als no tuners installed, terwijl media center die melding helemaal niet geeft en gewoon samenwerkt met de geïnstalleerde stick.