Toon posts:

Ik wil een router maar er is teveel keus

Pagina: 1
Acties:
  • 564 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou een nieuwe router kopen. Ik heb nu van linksys wrt54g ver.7, maar ik ben er zeker niet blij mee. Het internet valt te vaak uit (het ligt aan de router, ben ik via een andere topic achtergekomen).

Mensen zeggen steeds tegen mij, je moet een linksys router kopen. Ik koop vaak spullen bij alternate (zie link hieronder).

http://www.alternate.nl/h...twerk&l2=Routers&#Linksys

Het liefst onder de 50 euro. Maar als het wat meer kost, dan vind ik dat ook niet erg.

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen. Aub geen flames of vervelende opmerkingen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www.informatique.n...n/iqshop.cgi?M=I&A=556186

Werkt goed, doet het goed, en is nog in de aanbieding ook (vandaag, dus wees snel).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Omg ik ben vergeten te vetellen daad het ook wireles moet zijn.
Dus de link is ook verkeerd sorry mensen

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 16:39
Probeer eerst eens DD-WRT op je linksys te zetten. Bespaart je heel wat centen.

Homey — Critics are those without skills to create.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:00

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk eens goed naar die wag200, die is wireless :) (ik heb hem altijd beschouwd als de opvolger van de WRT54 series).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 18:27:
http://www.informatique.n...n/iqshop.cgi?M=I&A=556186

Werkt goed, doet het goed, en is nog in de aanbieding ook (vandaag, dus wees snel).
Dat is met een modem toch? Met modem hoeft niet niet voor mij of maakt het niet uit?

Verwijderd

Topicstarter
WeeJeWel schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 18:29:
Probeer eerst eens DD-WRT op je linksys te zetten. Bespaart je heel wat centen.
Voor de v7 is die er niet

• prozak
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 05:04
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 18:24:
Ik wou een nieuwe router kopen. Ik heb nu van linksys wrt54g ver.7, maar ik ben er zeker niet blij mee. Het internet valt te vaak uit (het ligt aan de router, ben ik via een andere topic achtergekomen).
Stel eerst vast wat je persoonlijke eisen van je nieuwe router zijn. Ga daarna met je lijstje langs verschillende webshops en zo nodig naar de webpagina's van de fabrikant om te kijken of de mogelijkheden van het aan te schaffen apparaat overeenkomen met jouw wensen. Nu kun je op basis van de bevindingen een kortere lijst maken van pak em beet 3 routers. Kijk of er over die drie routers die over zijn gebleven iets op google of got te vinden is in de zin van reviews of gebruikerservaringen. Maak daarna je keuze.

Als je refereert aan problemen met je huidige router is het handig om te laten wat die problemen (linkje?) zijn aangezien we nu alleen kunnen raden naar het topic waarin die problemen zijn beschreven.

Je kunt hier prima zelf uit komen als je even zoekt.

Verwijderd

Topicstarter
Na lang zoeken ben ik in deze geinstresseerd geraakt.

Linksys WRT54GL

Is dit een goede keus? Of heb je voor ong deze prijs een betere?

Verwijderd

Prima keuze. Lekker goedkoop ding, tomato firmware erop en je hebt een prachtding :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal voor het helpen morgen koop ik Linksys WRT54GL en zet gelijk de tomato firmware erop.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Heel fijn, voortaan kan je dit prima zelf doormidel van het zoeken naar ervaringen via google/kieskeurig etc. We gaan niet jou zoekwerk hier verrichten..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.