Ik heb zojuist een sitecom mimo-xr router gekocht (versie WL-153) en ik had in mijn pc nog een Linksys wmp11 draadloosnetwerk kaartje (versie 2.0) zitten maar nu is mijn snelheid volgens speedtest:
Download : 560.6 KByte/sec
Upload : 173.4 KByte/sec
Connection : 1718.0 Conn/min
Ping test Nederland : 8.0 ms
En met een vaste kabel van mijn modem naar mijn pc zijn de resultaten:
Download : 929.6 KByte/sec
Upload : 168.4 KByte/sec
Connection : 1839.0 Conn/min
Zal de draadloze netwerk kaart de snelheid niet aan kunnen? Of is er een andere optie die ik anders in zou moeten stellen? Ik heb al in de router zelf gekeken maar ik kan het daar niet vinden en ik durf er eerlijk gezegd ook niet teveel in veranderen. Als ik op mijn startbalk kijk bij het draadloze pictogram geeft hij wel aan dat hij een zeer goede verbinding heeft en dat de snelheid 11 Mbps is. Via het boekje en google kom ik ook niet echt verder dus ik hoop dat iemand het hier misschien weet
Download : 560.6 KByte/sec
Upload : 173.4 KByte/sec
Connection : 1718.0 Conn/min
En met een vaste kabel van mijn modem naar mijn pc zijn de resultaten:
Download : 929.6 KByte/sec
Upload : 168.4 KByte/sec
Connection : 1839.0 Conn/min
Zal de draadloze netwerk kaart de snelheid niet aan kunnen? Of is er een andere optie die ik anders in zou moeten stellen? Ik heb al in de router zelf gekeken maar ik kan het daar niet vinden en ik durf er eerlijk gezegd ook niet teveel in veranderen. Als ik op mijn startbalk kijk bij het draadloze pictogram geeft hij wel aan dat hij een zeer goede verbinding heeft en dat de snelheid 11 Mbps is. Via het boekje en google kom ik ook niet echt verder dus ik hoop dat iemand het hier misschien weet
©2004