Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

dode links in Over Tweakers.net menu

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

Verwijderd

Topicstarter
In het "Over tweakers.net" menu op de frontpage zijn de volgende links dood:

algemene informatie (tweakers.net/info)
algemene voorwaarden (tweakers.net/voorwaarden)
contact (tweakers.net/contact)

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 23:57
Hier doen ze het perfect :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
hmm... andere links doen het wel maar deze niet. Ik gebruik overigens FF onder Centos

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686 (x86_64); en-US; rv:1.8.0.10) Gecko/20070409 CentOS/1.5.0.10-2.el5.centos Firefox/1.5.0.10

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat vinden we bij de redactie reuze interessant, maar we kunnen d'r niks mee dus ik schop deze even naar de devvers :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Wat is 'dood'? Is dat een 404 of een leeg scherm?. Note overigens dat je wel een behoorlijk bejaarde Firefox versie gebruikt.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
@Rataplan sorry

@crisp
dood = leeg scherm geen html weergave
ik heb overigens geen root rechten op deze bak dus updaten zit er voor mij niet in.
de andere menuitems geven wel een pagina, dat vind ik wel opmerkelijk.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

da's inderdaad vreemd, maar ik ben toch bang dat het een clientside probleem is.
Ik heb wel even wat HTML foutjes uit de /contact pagina gehaald..

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het net ook onder Konqueror geprobeerd en daar heb ik alleen problemen (krijg binaire data op het scherm) bij het contact submenu. De inhoud daarvan heb ik overigens wel gevonden heb op deze plek: reviews: Adverteren en contactinformatie, maar dat terzijde (dit kan ik in zowel ff als konqueror lezen).

Zal dus idd wel aan FF liggen. Wel gek dat andere menu items wel werken, maar goed.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik weet niet wat je hebt gedaan met KDE (behalve installeren :+ ), maar bij mij werkt konqueror (KDE 4.0.83 (KDE 4.1 Beta2) ) gewoon met de pagina's die je noemt.
Aka, clientside issue volgens mij :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Had ik het zelf maar geinstalleerd dan had ik alles ook geupdate ( op m'n werk ben is alleen de sysadmin root). Draai Konqueror overigens onder Gnome, dus daar zal het probleem wel liggen.
Maar goed ik dacht meld dit even, misschien dat het een generiek probleem was, maar kennelijk ligt het enkel aan mijn browsers. En crisp heeft toch nog wat HTML opgeschoond, dus helemaal voor niks is het niet geweest.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik draai het ook onder gnome, kde is lelijk :P

Maargoed, ik kan het niet reproduceren, dus ik neem aan dat eht probleem niet bij ons zit :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.