Ik heb een Windows XP Pro bak staan die als printserver fungeert voor een 30 labelprinters en een 10-tal diverse laserprinters. Met deze laserprinters is geen enkel probleem.
Het gaat om de Zebra LP2844 labelprinters die de problemen geven.
Deze zijn met een simpel printservertje verbonden aan het netwerk. Dit heeft altijd prima gewerkt.
Tot vandaag....
De labelprinters stoppen willekeurig spontaan met printen.
Er wordt een afdruk gestuurd, deze wordt voor het oog verwerkt, maar vervolgens komt er niets uit.
Wanneer de printer verwijderd wordt op de printserver en met indentieke instellingen, naamgeving en driver weer wordt geinstalleerd werkt het vervolgens wel.
Het vreemde is dat het bij alle label printers voorkomt, maar niet tegelijk
De ene kan het een paar uur goed doen, terwijl een andere het na 1 afdruk al begeeft.
Ik kan niets vinden in de eventvwr. En heb slechts 1 oplossing; alle printers gedurende de dag te verwijderen en opnieuw te installeren.
Kan iemand me op weg helpen?
Het gaat om de Zebra LP2844 labelprinters die de problemen geven.
Deze zijn met een simpel printservertje verbonden aan het netwerk. Dit heeft altijd prima gewerkt.
Tot vandaag....
De labelprinters stoppen willekeurig spontaan met printen.
Er wordt een afdruk gestuurd, deze wordt voor het oog verwerkt, maar vervolgens komt er niets uit.
Wanneer de printer verwijderd wordt op de printserver en met indentieke instellingen, naamgeving en driver weer wordt geinstalleerd werkt het vervolgens wel.
Het vreemde is dat het bij alle label printers voorkomt, maar niet tegelijk
Ik kan niets vinden in de eventvwr. En heb slechts 1 oplossing; alle printers gedurende de dag te verwijderen en opnieuw te installeren.
Kan iemand me op weg helpen?