Philips 8X4X32 brander slecht? Bullshit!

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
Ik hoorde onnoemelijk veel slechte verhalen over deze brander. Dat hij alleen maar bij philips cd's op 8 speed zou fikken en dat hij er soms spontaan mee op zou houden. "moet je maar een plextor nemen"

JAJA!

ik heb hem een paar dagen geleden toch gekocht omdat mn vorige brander ook een philips was (CDD3600) en ik er nooit last mee heb gehad.
Ik heb er nu 8 cd's mee gebrand zowel philips als Nashua en BASF (de enige die ik eigenlijk gebruik) ALLES OP 8X!!
MET winamp open, koetje lopen, icq, gewoon internetten en GEEN 1 buffer underrun. en dat voor 320 piek! Plextor eat your heart out!

ik wil hier wel bij zeggen dat als ik het geld had gehad ik ook een plexwriter had genomen. Deze post is alleen maar bedoelt om alle negatieve (vaak dus niet terecht) postings over andere merken dan plex in een ander daglicht te stellen.

Damn! wat ben ik tevreden met mn Philips!

Verwijderd

Mjah.. wacht maar.. na een tijdje komen de bugs pas.. niet meteen..

Verwijderd

Ik heb geen Philips brander (meer) en ik wil er geen een (meer), al kreeg ik hem gratis!

!@#@#$%#^$%&&$^(%#@$@#$^#$& dingen

5 CD's gebrand, cd-la naar de knoppen
nieuwe gehaald
20 CD's gebrand allerlij vage fouten

Bij mij in de buurt ken ik 3 mensen die een philips brander hadden en die hebben ze alle 3 weer ingeleverd voor een andere (2x Plextor, 1x Creative)

Geef mij maar een Mitsumi, die staan dan wel niet zo hoog in het vaandel, maar ik heb hem al 2,5 jaar zonder problemen!

Philips sux! echt wel!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 10:12

J.apiooo

FWN

tsjongejongejonge...

Ik heb 1,5 jaar terug mijn Philips 3801 gekocht (2x2x24).. tot nu toe geen problemen... al ruim 1 jaar geen verkeerde CD meer!! Nu alleen een klein bugje.. bij iedere systeem- of herstart loopt het ledje '
Disc In' een minuut te knipperen.. weet iemand hoe dit komt??? Hij brand nog precies hetzelfde als vanouds..

Jaap

Verwijderd

Philips maakt soms wel dingen beter...

by the way

Plextor staat in geen enkele test bovenaan (nee dit zijn geen Compu Totaal testen maar echte testen)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:22
Heb zelf de Flips CDD3600 gehad. Een en al problemen (vastlopers bij opvragen cd-info met nero), mode2 cd's hingen in de lead-in al op, etc. Terug naar leverancier, die heeft em nu nog... Kan hem niet kwijt...
Heb nu een Yamaha CDR400t. Volgens velen een slecht geval, maar deze brandt nog steeds perfect.
Vriend van mij heeft de CDD2000 gehad. lege cd erin, branden, klaar (denk je). CD IN CD-ROM, niet goed. cd in brander, herkent em niet.
Hij heeft ook een HP 7100 gehad (flips CDD3610), ook allemaal problemen.

NEE, NOOIT MEER FLIPS!

• afterburn
  • Laatst online: 13:19

afterburn

No more...

Ik heb 3 jaar lang een 3610 gehad, en nog NOOIT een coaster ermee gehad. Gewoon ceedeetje erin, branden, klaar. Geen gezeur, geen fouten. Ik heb hem een maand of wat vervangen, niet omdat ie kapot is of fouten ging geven, maar omdat ik 1) scsi wilde (de rest van mn systeem was al scsi) en 2) iets sneller dan 2x wilde kunnen branden. Ik vond (en vind) het een prima drive die ook 3 jaar geleden niet veel geld koste.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Verwijderd

Het lijkt erop dat er ooit eens een (hele grote) lading filips branders gemaakt zijn waar een fout in zat... en dan vooral de CDD3600 en CDD3610. En daarvan zijn er - helaas voor filips - een hele zooi van verkocht, en als daarvan 3/4 terugmoet dan is dat zoals vanzelfsprekend niet zo goed voor filips' imago voor cdbranders :)

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb nu al bijna een jaar de CDD4410 (4x4x34... ja... koopje op de HCC dagen...) en werkt nog steeds vlekkeloos... met de originele firmware had ik probs dat ie sommige cd's allen op 2x wilde fikken, maar dat was met een flash opgelost... :) mijn volgende brander zal denk ik wel een plextortje worden... die worden wel goed getest overal dacht ik :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14

Sick Nick

Drop the top!

Oude }:O

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mjah idd... beetje nutteloos nu :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.