Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Website analyse en leadgenerator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik al een tijdje Google Analytics. Het is best een mooie applicatie, echter is het wel reledijk onverzichtelijk en ben ik altijd drie kliks verwijderd voor ik de info heb die ik wil.

Ik heb laatst een trial gebruikt van Leadlander, een applicatie die wat minder analyseert, maar duidelijk en in een oogopslag aangeeft wie er op dat moment op jouw site is. Het herkennen van bedrijven uit bezoekersgegevens is heel duidelijk en:

Je visitor gegevens kun je zelf aanpassen. Dus als je op een gegeven moment weet wie welk IP-adres is, kun je dit wijzigen in de applicatie en zal dit altijd in beeld komen.

Enige probleem: dit pakket is echt heel prijzig..

Weet iemand een applicatie die dit kan, niet zo'n enorm duur is als Leadlander?

Het pakket hoeft dus niet zo uitgebreid te zijn als Google Analytics, maar moet gewoon duidelijk aangeven wie op je site is, welke pagina's deze bekeken heeft en ik wil uitgebreide bezoekersinformatie kunnen invoeren.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 13:40

André

Analytics dude

In een woord: Clicky :)
En dan met name de Spy functie.

[ Voor 41% gewijzigd door André op 31-07-2008 12:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daar idd naar gekeken (online demo) maar ik zag geen optie om een bepaalde bezoeker ook echt een naam te geven, en misschien zelfs wat extra info erbij te zetten.

Vaak zie je bij een visitor alleen een hostnaam of een naam van de provider staan, nou zou ik, als ik weet wie die persoon is, dit bijvoorbeeld ook willen kunnen wijzigen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb even een trial gestart en het kan, dank voor de tip!