Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[C#]Batch Files openen in je console application.

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

Verwijderd

Topicstarter
GoedenMorgen Iedereen,

Bedank voor het oplossen van mijn probleem gister! alleen nu heb ik er nog een probleem wat niet in standaart tuterials staat.
ik heb op internet gezocht maar ik kon geen (Werkende) Scripts/oplossingen vinden.
Dit is mijn probleem:(voorbeeld)
Ik heb nu een batch file:
test.bat:
Batchfile:
1
2
3
@echo off
Echo Het Werkt man!
Pause

als ik dit doe:
C#:
1
Process.Start("C:/test.bat");

Dan opent een nieuwe scherm. en dat wil ik just niet. ik wil dat het in het zelfde scherm die batch file afspeelt. (Als dat mogelijk is)

Kan iemand misschien een tip geven wat ik moet gaan gebruiken(welke functie)?

Groeten, Toetska

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:19
Zoek eens op process redirect standard output en redirect error output :)

Hiermee kun je van het gespawnde process de output afvangen, en deze in eigen applicatie verwerken (loggen, laten zien... wat jij wilt).

[ Voor 49% gewijzigd door asfaloth_arwen op 31-07-2008 12:00 ]

Specs

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11
Een tip is de MSDN.
Neem die er eens bij, en kijk eens naar de Process class, en de mogelijkheden die je daar hebt. Bekijk eens welke members deze class allemaal heeft, en check ook de overload Process.Start method die een ProcessStartInfo parameter verwacht. Bekijk dan ook eens de members van die class, en zie dat deze class een property CreateNoWindow heeft.

We begrijpen hier best dat leren programmeren niet altijd van een leien dakje loopt, echter, we verwachten van de topicstarter (in dit geval, jij dus), toch wel dat je minstens eens de help die je tot je beschikking hebt (in dit geval: de MSDN, die toch wel zeer uitgebreid is), even doorneemt en ook post wat je allemaal geprobeerd hebt.
Zie ook de PRG Quickstart. Dit is een 'handleiding' waar je je kan aanhouden bij het openen van een topic in dit forum.

ps: haal evt ook je topic eens door een spellingschecker voor je op submit klikt ;)

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.