Hallo,
Ik ben hier al eerder voor raad geweest. Toen kon mijn probleem niet worden opgelost. Ik heb nu meer informatie wat het probleem misschien duidelijker maakt.
probleem:
Als ik wil uploaden met een willekeurig ftp-programma zakt de downloadsnelheid meteen naar 0 kb/s
Kleine bestanden worden wel geupload
Naar mijn x-box (die op mijn router hangt) kan ik moeiteloos alles uploaden.
echter
als ik via de dos prompt command line aanmeldt op de desbetreffende ftp server en via de commandline een bestand upload lukt dit wel. Nadat ik dit heb gedaan kan ik ook via mijn ftp-programma gaan uploaden.
ls de verbinding is weggevallen in dos-prompt dan moet ik de handeling weer opniew verrichten om met mijn ftp-programma te kunnen uploaden.
alle pc's?
Alle pc's in mijn netwerk hebben dit probleem. Alle pc's heb ik geinstalleerd met een XP cd (verschillende versies). Na het installeren van xp op mijn laptop ipv vista kon ik ook niet meer met mijn laptop uplaoden via ftp-programma. Op een ander netwerk lukt me dit wel...
hardware
mijn router is een Belkin, upgraden heb ik al geprobeerd maar heeft geen zin
mijn kabel modem is van docsis, een cxc150.
Provider is Caiway
Netwerkkaart is een onboard van marvel yukon 88e8001
en een van realtek rtl8139
Zoals ik al zei heb ik op de pc's XP geinstalleerd met SP2
ik hoop dat iemand mij het probleem kan vertellen! Alvast bedankt
Ik ben hier al eerder voor raad geweest. Toen kon mijn probleem niet worden opgelost. Ik heb nu meer informatie wat het probleem misschien duidelijker maakt.
probleem:
Als ik wil uploaden met een willekeurig ftp-programma zakt de downloadsnelheid meteen naar 0 kb/s
Kleine bestanden worden wel geupload
Naar mijn x-box (die op mijn router hangt) kan ik moeiteloos alles uploaden.
echter
als ik via de dos prompt command line aanmeldt op de desbetreffende ftp server en via de commandline een bestand upload lukt dit wel. Nadat ik dit heb gedaan kan ik ook via mijn ftp-programma gaan uploaden.
ls de verbinding is weggevallen in dos-prompt dan moet ik de handeling weer opniew verrichten om met mijn ftp-programma te kunnen uploaden.
alle pc's?
Alle pc's in mijn netwerk hebben dit probleem. Alle pc's heb ik geinstalleerd met een XP cd (verschillende versies). Na het installeren van xp op mijn laptop ipv vista kon ik ook niet meer met mijn laptop uplaoden via ftp-programma. Op een ander netwerk lukt me dit wel...
hardware
mijn router is een Belkin, upgraden heb ik al geprobeerd maar heeft geen zin
mijn kabel modem is van docsis, een cxc150.
Provider is Caiway
Netwerkkaart is een onboard van marvel yukon 88e8001
en een van realtek rtl8139
Zoals ik al zei heb ik op de pc's XP geinstalleerd met SP2
ik hoop dat iemand mij het probleem kan vertellen! Alvast bedankt