Toon posts:

iPhone en andere electronica in USA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik ben momenteel in Amerika op vakantie, en ik ben van plan hier wat electronica te kopen en mee te nemen naar NL. Allereerst vloog ik voor 2 dagen naar New York, en daarna vloog ik naar California om daar 3 weken door te brengen. In New York waren er zeer veel kleine (louche?) electronica zaakjes waar onder andere iPhones verkocht werden. Op het momen dat in in NY was, was ik echter niet in staat iets aan te schaffen. In middels ben ik in Vegas geweest en momenteel in LA, maar ik heb nergens meer een winkel gezien waar iPhones verkocht worden, behalve dan bij de officiele dealer AT&T (waar ze geen iPhone meer verkopen, alleen de iPhone 3G en die willen ze ook niet zonder contract de deur uit doen). Mijn vraag is of er mensen zijn die in Amerika zijn geweest en die weten waar je wel iphones kan krijgen.. liefst in LA, San Fransisco en plaatsen daartussen als Santa Barbara etc.. Daarnaast vind ik hier verdacht weinig grote electronicazaken waar een groot scala aan camera's en laptops verkocht worden, kan iemand mij vertellen naar welke zaken ik op zoek moet (namen van ketens, of locaties etc).. in de shopping malls die ik tegenkom zijn het slechts kleine camera zaken die nauwelijks iets hebben..

Alvast erg bedankt voor het advies!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 19:13 ]

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-01 16:13
Een van de grotere electronicaketens is Best Buy. Deze zitten verspreid door heel Amerika.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 08:48:
Volgens mij zitten electronica zaken altijd bij meubelboulevards enzovoorts en niet in malls. Voorbeelden:

www.circuitcity.com
www.walmart.com

Enzovoorts. Ik ben verder niet bekend met CA. Alleen maar met NY.
Klopt inderdaad dat heb ik nu ook uitgevonden ze zitten vaak apart gecombineerd met andere grote zaken. Helaas nog niet gelukt iphone te traceren, veel van die kleine louche zaakjes hebben 'm wel in hun etalage staan maar is overal uitverkocht waarschijnlijk doordat de productie gestopt is.. helaas :'(

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-01 15:48
In de buurt van Santa Barbara (iets ten oosten) zit een giga outlet shopping (Camarillo)

http://www.premiumoutlets...s/store_listing.asp?id=20

Hier zit ook een Sony outlet. Heb hier een laptop gekocht en was aanzienlijk goedkoper uit dan in NL. Let op: zijn refurbished artikelen, maar je kan opvragen wat de reden is geweest van de terugname. Helaas geen iphones hier, maar wel hoop andere electronica.

PSN: Sluuz