Past DDR2-667 in DDR2-800 moederbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05 19:38

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
Vanwege de aanschaf van een nieuwe videokaart heb ik ook weer een nieuw moederbord nodig.

Nou zag ik er 1 staan die aan alles voldoet wat ik nodig heb op 1 ding na.

De geheugenslots zijn voor DDR2-800 en DDR2-1066 echter ik heb nog DDR2-667 geheugen, kan ik deze er zonder problemen insteken?

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ja, hoor, mag geen probleem zijn.
Afhankelijk van welke CPU je hebt, en of je gaat overklokken of niet, kan het wel interessant zijn toch sneller geheugen te halen, maar 667 moet normaal gesproken prima voldoen...

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
dank u.

Was niet van plan om te overclocken en het is een Pentium dual-core 2,80mhz

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
gaan we door met de volgende vraag...

Ik heb een Pentium-D dual-core 2,8 (geen idee welke core)

Maar ik zie zoveel codes bij dat mobo staan dat ik het niet weet of hij goed is (socket is wel hetzelfde)

Intel® Core™ 2 Duo E6xxx (Conroe), Intel® Core™ 2 Extreme Q6xxx (Kentsfield), Intel® Core™ 2 Duo E4xxx (Allendale), Intel® Pentium® Dual-Core E2xxx (Conroe-L), Intel® Celeron® D 4xx (Conroe-L), Q9xxx (Yorkfield), E8xxx (Wolfdale), Celeon E1xxx (Conroe-L), Intel® Pentium® Dual-Intel® Core E2xxx (Allendale), Intel® Core™ 2 Duo E7xxx (Wolfdale-3M)

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Als je wilt weten of jouw processor er tussen staat, kan ik je zeggen dat dat niet het geval is. Alleen de processoren gebaseerd op de 'Core' architectuur staan erbij. Wat niet wil zeggen dat die processor niet past en werkt. Dat zal namelijk wél het geval zijn. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:42
Hallo Mad-Matt,

Wellicht dat je het volgende programma kunt gebruiken om daar achter te komen, we kunnen je natuurlijk niet alles voorkauwen ;) Cpu-Z @ your service

* Hint, hier kun je kijken welke cpu het precies is, en aangezien je ons niet verteld welk moederbord je hebt, kun je dat ook hiermee bekijken.

discogs

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
Moederbord info is misschien wel belangrijk (sorry ben niet zo technisch met die dingen als ik zou willen 8)7 )

Huidige moederbord:
ASRock 775Dual-VSTA
http://www.asrock.com/mb/...?Model=775Dual-VSTA&s=775

Nieuwe moederbord:
MSI P43 Neo-F
http://global.msi.eu/inde...&maincat_no=1&cat2_no=170

Ik zit nu op m'n werk dus met dat programma kan ik op het moment helaas niets.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

dit staat letterlijk zo in de FAQ :z , zie RAM FAQ

topic dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.