Ik heb nu al een berg posts gelezen over de herkenbaarheidheid van de 9200C. Maar mij lukt het nog steeds niet????? Ik heb eergisteren een nieuwe iPVR-9200C gekregen, het aansluiten ging prima. De device Driver Version is: PXCIR 1.00.10, bijwerkdatum 22 aug 2007 en mijn provider is Ziggo. Ik heb windows XP een NIEUWE Belkin USB A-B kabel. De Humax cd wordt door geen van de 3 cd-dvd spelers gelezen, dus de e-linker maar gedownload (was op de Humax site overigens niet te vinden???) Ook heb ik de methode van JOB geprobeerd (wat zijn overigens de 'HUMAX GUI BINARIE")>>> niets lukt. Is er iemand die mij echt de oplossing kan geven?
Verwijderd
Ik snap werkelijk niet waar je het over hebt. Probeer het eens duidelijk te formuleren, want zo kan niemand je helpen.
Ik snap je denk wel een beetje.
Je hebt een Humax PVR9200 die je met USB probeert aan te sluiten en het werkt niet. Je hebt een Windows XP machine en een nieuw kabeltje aangeschaft en het werkt nog niet.
Ook heb je de nieuwste versie van e-linker gedownload en geinstalleerd, maar dat hielp ook niet.
Mijn ervaring is dat je de CD moet gebruiken die bij de ontvanger geleverd wordt. Hier staan 2 exe files op. Als de eerste niet werkt moet je je systeem compleet terugzetten (system restore) en de ander proberen Ow ja: DVB-C PVR Humax Duovisio PVR-9200 C
Je hebt een Humax PVR9200 die je met USB probeert aan te sluiten en het werkt niet. Je hebt een Windows XP machine en een nieuw kabeltje aangeschaft en het werkt nog niet.
Ook heb je de nieuwste versie van e-linker gedownload en geinstalleerd, maar dat hielp ook niet.
Mijn ervaring is dat je de CD moet gebruiken die bij de ontvanger geleverd wordt. Hier staan 2 exe files op. Als de eerste niet werkt moet je je systeem compleet terugzetten (system restore) en de ander proberen Ow ja: DVB-C PVR Humax Duovisio PVR-9200 C
Inderdaad wazig verhaal, het enige waar je problemen mee hebt is het verbinden van de USB naar pc om je opgenomen programma's over te zetten? In dat geval, http://www.enigma.eclipse.../HumaxMediaController.htm (ja, die handleiding gaat over de 9200T, maar werkt ook onder de 9200C).
En lees alsjeblieft een paar faqs als je hier langer wilt blijven, jouw schrijfstijl en opbouw is wel erg wazig. Sowieso is crossposting niet de bedoeling hier (net als kicken binnen 24 uur), en je verwijst in je woordenbrij bijv. naar de gebruiker Job die alleen in de andere thread voorkomt.
@hierboven, zonder enige driver-cd of tools als elinker kan het dus ook met dat tooltje in mijn link.
En lees alsjeblieft een paar faqs als je hier langer wilt blijven, jouw schrijfstijl en opbouw is wel erg wazig. Sowieso is crossposting niet de bedoeling hier (net als kicken binnen 24 uur), en je verwijst in je woordenbrij bijv. naar de gebruiker Job die alleen in de andere thread voorkomt.
@hierboven, zonder enige driver-cd of tools als elinker kan het dus ook met dat tooltje in mijn link.
[ Voor 21% gewijzigd door sewer op 01-08-2008 01:00 ]
Laten we aub niet gaan crossposten, en zeker niet op een manier waardoor een topic volledig onduidelijk is.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Dit topic is gesloten.
![]()