GoedenAvond,
Ik Ben bezig met me eigen Console App in C# maar 1 ding wil nog niet helemaal lukken:
Dit is mijn code:
Als ik het programma dan uitvoer doet hij het wel enzo maar als ik dan niks in vul of een commando dat niet in het script staat dan staat er: druk op een toets om door te gaan. en als ik dan op een toets druk valt mijn programma uit. ik heb dit al op verschillende manieren geprobeerd optelossen maar geen 1 werkte 100%. of je zag het ook als het een goede commando was of je zach niks of ik kreeg heel veel errors. Kan iemand de oplossing uitleggen?
Groeten, Toetska
Ik Ben bezig met me eigen Console App in C# maar 1 ding wil nog niet helemaal lukken:
Dit is mijn code:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace ConsoleApplication1 { class Program { static void Main(string[] args) { Console.WriteLine("Welcome To: CommandCenter"); commands(); } static void commands() { string Line = Console.ReadLine(); switch (Line) { case "commands": { Console.WriteLine("nothing jet"); break; } } } } } |
Als ik het programma dan uitvoer doet hij het wel enzo maar als ik dan niks in vul of een commando dat niet in het script staat dan staat er: druk op een toets om door te gaan. en als ik dan op een toets druk valt mijn programma uit. ik heb dit al op verschillende manieren geprobeerd optelossen maar geen 1 werkte 100%. of je zag het ook als het een goede commando was of je zach niks of ik kreeg heel veel errors. Kan iemand de oplossing uitleggen?
Groeten, Toetska