Eerst even m'n frustratie kwijt raken...
WAAROM LUKT HET NOU NOOIT IN 1 KEER!!!!
Goed.
Eergister zag ik bij Alternate een XFX Geforce 8800GT (pci-e) in de aanbieding, vond het een mooie gelegenheid om m'n oude kaart te vervangen.
Thuis gekomen, verwissel ik de kaarten en start de pc op.
Niets, geen beeld.
Na wat bestuderen kwam ik erachter dat m'n voeding 350w is en de fabrikant minimaal 550w adviseerd.
Ik de oude kaart er weer in en de volgende dag een nieuwe voeding halen.
Dat dus vanmiddag gedaan een mooie OCZ 600w voeding met mooie kabeltjes die netjes gesleeved zijn.
Maar nog steeds geen beeld bij de kaart. (Ik heb idd het extra stekkertje aan de achterkant van de kaart er ook ingestoken.
Wie o wie kan mij vertellen wat ik niet goed doe of niet begrijp.
Setup:
ASRock 775Dual-VSTA moederbord
P4 dual core 2.8mhz
2gb intern
Geforce 7900gt videokaart (degene die vervangen wordt)
nieuwe 600w voeding
te installeren:
Geforce 8800gt videokaart.
WAAROM LUKT HET NOU NOOIT IN 1 KEER!!!!
Goed.
Eergister zag ik bij Alternate een XFX Geforce 8800GT (pci-e) in de aanbieding, vond het een mooie gelegenheid om m'n oude kaart te vervangen.
Thuis gekomen, verwissel ik de kaarten en start de pc op.
Niets, geen beeld.
Na wat bestuderen kwam ik erachter dat m'n voeding 350w is en de fabrikant minimaal 550w adviseerd.
Ik de oude kaart er weer in en de volgende dag een nieuwe voeding halen.
Dat dus vanmiddag gedaan een mooie OCZ 600w voeding met mooie kabeltjes die netjes gesleeved zijn.
Maar nog steeds geen beeld bij de kaart. (Ik heb idd het extra stekkertje aan de achterkant van de kaart er ook ingestoken.
Wie o wie kan mij vertellen wat ik niet goed doe of niet begrijp.
Setup:
ASRock 775Dual-VSTA moederbord
P4 dual core 2.8mhz
2gb intern
Geforce 7900gt videokaart (degene die vervangen wordt)
nieuwe 600w voeding
te installeren:
Geforce 8800gt videokaart.
If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington