Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:36
Ik heb via mijn werkgever een account via Exchange op mijn Windows Mobile telefoon, waarmee ik o.a. mijn agenda en contacten mee beheer. Vanaf volgende maand ga ik deze werkgever verlaten omdat ik een nieuwe baan heb gevonden. Hoe kan ik het account verwijderen zonder dat ik mijn agenda en alle contacten ook verwijder van mijn telefoon?

Bladiebla!

Verwijderd

niet;

het best maak je in outlook op je werk een kopie van al je mappen naar een .pst bestand, laadt je dat thuis in in je prive outlook en synchroniseer je dan opnieuw.

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:36
Hmm, dat is matig: Ik heb al mijn spullen al ingeleverd en kan alleen nog via Outlook Webmail mijn dingen bereiken. Echt geen andere alternatieven?

Bladiebla!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:31
TuLPMaN schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 20:52:
Hmm, dat is matig: Ik heb al mijn spullen al ingeleverd en kan alleen nog via Outlook Webmail mijn dingen bereiken. Echt geen andere alternatieven?
Nee.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Je kunt met ppcpimbackup een backup maken van al je items, dan je exchange-account verwijderen, en dan je backup weer terugzetten :)

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Verwijderd

Dan probeert ie hem naar de pimstore van zijn exchangeserver weg te schrijven; lukt dus ook niet.

Bel gewoon systeembeheer op , leg je vraag voor en vraag of ze een PST van je mailbox maken en op CD zetten. Eitje!

edit: de pimstore op de pda, die hoort bij zijn exchangeserver account op de pda.. ;-)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 21:12 ]

Pagina: 1