[iPod touch] Gekochte liedjes van iTunes terugzetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalyric
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10
Hallo,

Ik heb een iPod Touch .. heb een paar liedjes gekocht via iTunes en op mijn iPod Touch gezet. Nu is mijn pc gecrashed ... dus ik alles opnieuw installeren en natuurlijk ook iTunes.

Maar als ik mijn iTunes opstart met mijn iPod Touch ... vraagt ti om te syncen. Maar ... als ik goed kan herrinneren, als ik op ja druk ... dan is mijn inhoud op de ipod toch weg? Dus ook mijn gekochte liedjes. Of sync itunes mijn gekochte liedjes eerst naar mijn hdd?

heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 19:55

Nietzman

Woei!

AFAIK synct 'ie ze inderdaad gewoon terug naar je machine, maar omdat het me nooit is overkomen kan ik het je niet voor de volle 100% garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 16:56
Nietzman schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:31:
AFAIK synct 'ie ze inderdaad gewoon terug naar je machine, maar omdat het me nooit is overkomen kan ik het je niet voor de volle 100% garanderen.
Hij gaat syncen met een melding van hey ik ben gekoppeld aan een andere library wil weet je zeker dat je wil syncen met de nieuw library.

ALs je daarna gewoon je gekochte nummers weer download moet het geen probleem zijn. Heb je geen backup van je muziek dan?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalyric
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10
SpoekGTi schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:48:
[...]

Hij gaat syncen met een melding van hey ik ben gekoppeld aan een andere library wil weet je zeker dat je wil syncen met de nieuw library.

ALs je daarna gewoon je gekochte nummers weer download moet het geen probleem zijn. Heb je geen backup van je muziek dan?
nope *my bad* ... ooh maar ik kan dus gewoon in mijn itunes store mijn gekochte nummers weer terug vinden? Heb me eigenlijk nooit echt goed verdiept in die iTunes store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:37
Je kan nummers niet opnieuw downloaden. De beste optie is waarschijnlijk om voor de zekerheid eerst de muziek van de iPod touch terug te zetten op je computer. Zie dit topic daarvoor: [iPod Touch] Muziek terugzetten op de computer.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 19:55

Nietzman

Woei!

SpoekGTi schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:48:
Heb je geen backup van je muziek dan?
iTunes vraagt na de aanschaf van muziek altijd of 'ie het meteen naar je iPod moet backuppen. Dus als 'ie je iPod al als backupschijf ziet zou het me vreemd lijken als 'ie die aactjes ook wegknikkerd bij het syncen. Maar zoals gezegd, ik weet 't niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Als je de account waarmee de muziek mee is gekocht aan die iTunes koppel (is volgens mij sowieso nodig om ze af te spelen), dan vraagt hij volgens mij of je de aankopen over wilt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Als je goed leest, staat er ;
Wilt u voordat u gaat synchroniseren, de aankopen terug zetten?
Ja, je bibliotheek op de iPod wordt gewist.
Maar je bent de gekochte nummers niet kwijt, die komen keurig in het lijstje aangeschaft te staan.

Spreek uit ervaring, een PC Crash was mijn reden om over te stappen naar Apple.

[ Voor 8% gewijzigd door weeraanmelden op 31-07-2008 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 16:56
Nietzman schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 01:22:
[...]

iTunes vraagt na de aanschaf van muziek altijd of 'ie het meteen naar je iPod moet backuppen. Dus als 'ie je iPod al als backupschijf ziet zou het me vreemd lijken als 'ie die aactjes ook wegknikkerd bij het syncen. Maar zoals gezegd, ik weet 't niet 100% zeker.
Ehm, hij vraagt of er een backup van de gekochte muziek gemaakt moet worden ja, volgens mij doet hij dat niet naar je iPod, want hij vraagt dat ook als er bv geen iPod aan zit gesloten. Volgens mij maakt hij dat op een andere plaats op de hdd of op een externe hdd (TimeMachine) Zou namelijk raar zijn dat als je iPod defect of kwjit raakt je ook meteen je backup kwijt bent.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1