Ik heb vandaag een apple keyboard met draad gekocht en hij werkt plug en play. echter doen de helderheidstoetsen niet (f1 en f2) op mijn macbook (waar hij op is aangesloten) werkt het wel. heb ik nu een kapot toetsenbord of een instellingsfout? ik weet gen programma's waarme ik f1 en f2 kan testen
Test ze eens opnieuw met Fn ingedrukt (zit boven de DEL toets). Waarschijnlijk werkt het dan wel. Werken de andere functies (Expose -F3, Dashboard -F4, en de verscheidene iTunes en volume functies) wel?
[ Voor 52% gewijzigd door Whieee op 30-07-2008 16:56 ]
Launching containers into space
Maak je gebruik van een tweede display? Bij mij is het opgevallen dat mijn Apple Bluetooth keyboard helderheidstoetsen niet werken als de synchrone weergave aanstaat. Ze werken overigens wel als dit uitstaat.
Ik heb overigens een Macbook 3e generatie icm samsung beeldscherm
Ik heb overigens een Macbook 3e generatie icm samsung beeldscherm
[ Voor 8% gewijzigd door BasW op 30-07-2008 17:11 ]
Zij die weten, spreken niet; zij die spreken, weten niet.
De overige toetsen werken wel met fn werkt het ook niet ik heb een 2e scherm (samsung syncmaster 22")
deze melding bracht mij op het idee om ff het stekkertje van het desbetreffende scherm los te halen en het dan te testen. het werkt. mijn toetsenbord mankeert dus niets
deze melding bracht mij op het idee om ff het stekkertje van het desbetreffende scherm los te halen en het dan te testen. het werkt. mijn toetsenbord mankeert dus niets
De helderheidstoetsen werken toch nooit op een niet-apple beeldscherm?
Het zou mooi zijn als die helderheidstoetsen van het externe toetsenbord dan wel werkte op het laptopscherm als er een 2e monitor aan hing... als ik bijvoorbeeld een filmpje kijk zet ik mijn laptopscherm uit, nu moet ik dan naar het tb van de laptop toe...
Is dat niet in te stellen?
Is dat niet in te stellen?
http://www.last.fm/user/ceynox/
dat is correctNickvdB schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 17:21:
De helderheidstoetsen werken toch nooit op een niet-apple beeldscherm?
Launching containers into space
Verwijderd
je schrijft: "...doen de helderheidstoetsen niet (..) op mijn macbook (..) werkt het wel."Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:50:
Ik heb vandaag een apple keyboard met draad gekocht en hij werkt plug en play. echter doen de helderheidstoetsen niet (f1 en f2) op mijn macbook (waar hij op is aangesloten) werkt het wel. heb ik nu een kapot toetsenbord of een instellingsfout? ik weet gen programma's waarme ik f1 en f2 kan testen
Ik snap eerlijk gezegd niet wat er staat.
Hoe moet ik deze zin lezen?
of = " doen de helderheidstoetsen (het) niet op mijn macbook, (maar) het werkt wel."?
of = " doen de helderheidstoetsen (het) niet. Op mijn macbook werkt het wel."? <- gokje, deze
In ieder geval werken volgens mij de helderheidstoetsen alleen op een Apple scherm, MacBook, of MacBook Pro en natuurlijk de iMac.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2008 08:26 ]
Ik heb hier een MBP met een extern scherm (een Dell) en de helderheid kan worden ingesteld met de toetsen op de MBP. Alleen de helderheid van het ingebouwde scherm verandert, het externe scherm blijft gewoon even helder staan. Ik heb geen extern toetsenbord van Apple bij de hand om het te testen, maar ik ga er van uit dat dat niks uitmaakt.
Pagina: 1