Verwijderd

Topicstarter
Vandaag mezelf een Iiyama Prolite B2403WS kado gedaan. Kan hem aansluiten op mijn Asus 8800GT kaart. Hiervoor worden 2 kabels bij de monitor meegeleverd. 1 RGB aansluiting en een kabel van HDMI naar DVI. Vreemde is dat ik bij deze laatste geen beeld krijg. Krijg steeds de melding dat er geen kabel aangesloten is. Iemand een idee? Alvast bedankt.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-05 19:15
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:27:
Vandaag mezelf een Iiyama Prolite B2403WS kado gedaan. Kan hem aansluiten op mijn Asus 8800GT kaart. Hiervoor worden 2 kabels bij de monitor meegeleverd. 1 RGB aansluiting en een kabel van HDMI naar DVI. Vreemde is dat ik bij deze laatste geen beeld krijg. Krijg steeds de melding dat er geen kabel aangesloten is. Iemand een idee? Alvast bedankt.
Waarschijnlijk zit er op je monitor een knopje dat je moet switchen tussen de 2 aansluitingen

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 11:01

trixx

-CTU- SuiZide

In het menu zit een selectie voor het signaal. Maar als je maar een hebt aangesloten zou hij de juiste zelf moeten kiezen.

Misschien overbodig, maar je hebt toch wel de handleiding effe doorgenomen?

[ Voor 24% gewijzigd door trixx op 30-07-2008 16:35 ]

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-05 19:15
trixx schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:35:
In het menu zit een selectie voor het signaal. Maar als je maar een hebt aangesloten zou hij de juiste zelf moeten kiezen.

Misschien overbodig, maar je hebt toch wel de handleiding effe doorgenomen?
Dat is niet altijd het geval zo had ik het dus ook met mijn Samsung schermen dat ik handmatig moest switchen :)

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 11:01

trixx

-CTU- SuiZide

Mektheb schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:38:
[...]

Dat is niet altijd het geval zo had ik het dus ook met mijn Samsung schermen dat ik handmatig moest switchen :)
Switchen zou alleen moeten als er twee signaalkabels zijn aangesloten.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik het goed begrijp kan ik beide kabels aansluiten (RGB en HDMI/DVI) en dan in het menu gaan switchen van RGB naar DVI. Zal het eens proberen. En ja, ik heb de handleiding gelezen :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Heb je ook op je computer aangegeven dat signaal op de DVI uitgang gezet moet worden? Dat verklaart anders een hoop :z

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik dat vinden? :? Draai Vista

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 19:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
geen idee wat ik gedaan heb maar het werkt. Bedankt voor de tips
Pagina: 1