Beste tweakers.
Ik heb vista al sinds het prille begin en wil er eigenlijk niet vanaf,want het bevalt mij goed.
Nu heb ik een vraag:
Ik heb nog nooit een instalatie van Vista gedaan omdat hij gewoonweg al die tijd (redelijk) goed heeft gelopen.
(Vista 32 bit.)
Nu heb ik vandaag 2x2048 mb geheugen er bij gehaald en een nieuwe harde schijf.
De rest van de specs als die nodig zijn.
Asus m2n sli deluxe
amd 5600+
2x 2048 mb ddr geheugen
en nu 2x 320 gig seagate 7200 rpm.
een x-fi geluidskaart.
en een hd 4870 van Sapphire.
Ik run momenteel Vista 32 bit Ultimate.
-Is het slim om nu vista 64 te installeeren of ga ik hier veel problemen mee krijgen. ( ivm drivers? )
Ik heb ook nog wel windows xp hier liggen.
-Ik heb mijn eerste hard disk gesplitst in 2 delen. Als ik Vista x64 instaleer blijft mijn D schijf dan bestaan.Of gooit de installer hem ook helemaal leeg?? ( ik wil die 2e fysieke schijf graag behouden.)
( ik weet dat bij xp de schijf behouden word.)
Ik heb de faq doorgelezen,maar kan deze antwoorden er niet of maar half in vinden.
Alvast bedankt.
Tooter
Ik heb vista al sinds het prille begin en wil er eigenlijk niet vanaf,want het bevalt mij goed.
Nu heb ik een vraag:
Ik heb nog nooit een instalatie van Vista gedaan omdat hij gewoonweg al die tijd (redelijk) goed heeft gelopen.
(Vista 32 bit.)
Nu heb ik vandaag 2x2048 mb geheugen er bij gehaald en een nieuwe harde schijf.
De rest van de specs als die nodig zijn.
Asus m2n sli deluxe
amd 5600+
2x 2048 mb ddr geheugen
en nu 2x 320 gig seagate 7200 rpm.
een x-fi geluidskaart.
en een hd 4870 van Sapphire.
Ik run momenteel Vista 32 bit Ultimate.
-Is het slim om nu vista 64 te installeeren of ga ik hier veel problemen mee krijgen. ( ivm drivers? )
Ik heb ook nog wel windows xp hier liggen.
-Ik heb mijn eerste hard disk gesplitst in 2 delen. Als ik Vista x64 instaleer blijft mijn D schijf dan bestaan.Of gooit de installer hem ook helemaal leeg?? ( ik wil die 2e fysieke schijf graag behouden.)
( ik weet dat bij xp de schijf behouden word.)
Ik heb de faq doorgelezen,maar kan deze antwoorden er niet of maar half in vinden.
Alvast bedankt.
Tooter
hehe gek onnie