MSI European Overclocking Challenge 2008 |
![]() |
Introductie |
Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk al weten zal ik samen met Extera nederland/tweakers.net (dus jullie) vertegenwoordigen tijdens de MSI European Overclocking Challenge 2008. Voor de mensen die nog niet op de hoogte zijn wat het precies inhoud staat hier een mooie omschrijving van apen nootjes: klik Ondertussen zijn ronde 1 en 2 gestreden en mogen Extera en ik de finale strijden tegen de rest van europa die soort gelijke kwalificatie rondes hebben gehad. |
Doel |
Het doel van dit topic is heel simpel: Samen met jullie er voor zorgen dat het tweakers.net overklok team zo goed mogelijk voorbereid op de finale. Daarom hoop ik dat jullie me kunnen helpen bij het zoeken naar bijvoorbeeld zo veel mogelijk tweaks voor de betreffende benchmarks en het vinden van eventuele ovp en ocp mods. Tevens wil ik dit topic gebruiken om de voortgang te beschrijven, bijvoorbeeld dus test resultaten. |
Regels van de finale |
Algemene regels
Benchmarks
|
Team |
Het tweakers.net team zal uit de volgende mensen bestaan:
|
Waar en wanneer |
23 en 24 Augustus in de Westergas fabriek in Amsterdam. |
Welke hardware |
Vooraf geleverd aan de deelnemers:
P45D3 Platinum ![]() E8400: ![]() OCZ Platinum PC16000 (2000mhz) DDR3 ![]() Voorkant MSI 9600GT ![]() Achterkant MSI 9600GT ![]() Aan/Uit en reset knop op moederboard: ![]() Jumpers om fsb strap te selecteren: ![]() Northbridge met gestoorde koeler: ![]() Ruimte rondom socket en 6 kanaals voeding voor cpu: ![]() 3 Kanaals voeding voor geheugen (DDR3) ![]() 6 Kanaals intersil PWM voor de voeding van de cpu: ![]() Waarschijnlijk 3 kanaals pwm voor de voeding van het geheugen: ![]() 2 Kanaals pwm voor de voeding van de gpu ![]() 1 Kanaal pwm voor de voeding van het geheugen van de videokaart ![]() |
(Volt) Mods |
Wordt aan gewerkt |
Links |
Links: Officiële site MSI (Nog in aanbouw) Topic ronde 1 Uitslag ronde 1 Video ronde 1 Topic ronde 2 Uitslag ronde 2 Verslag Snot_Aap van ronde 2 Draadje op OCXtreme.org over contest Draadje op XS over contest |
[ Voor 13% gewijzigd door Mod_Aap op 17-08-2008 13:25 ]