Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Prachtig
Homey — Critics are those without skills to create.
Erg nette foto's! Alleen foto 2 vind ik persoonlijk iets teveel zwart hebben er zou wat af gecropt kunnen worden
Erg mooie foto's 
Waar foto 2 wat te donker is, vind ik foto drie juist weer wat te licht voor deze serie, maar afgezien van dat heb ik weinig aan te merken.
Toen ik foto 2 voor het eerst zag, moest ik gelijk denken aan deze album cover van Editors.
Waar foto 2 wat te donker is, vind ik foto drie juist weer wat te licht voor deze serie, maar afgezien van dat heb ik weinig aan te merken.
Toen ik foto 2 voor het eerst zag, moest ik gelijk denken aan deze album cover van Editors.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
1 en 2 vind ik aan de donkere kant. De sfeer van de rest is geweldig.
Die gangen waren ook wel leuk HDR materiaal geweest
Die gangen waren ook wel leuk HDR materiaal geweest
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Mooie serie foto's. De foto's schreeuwen 'rust' en 'stilte'. Deze plek ziet er wel macaber uit. Mocht je daar zo maar naar binnen?
Aan het onderste randje te zien? Nee, deze foto lijkt mij gewoon recht.Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 18:45:
Mooie foto's zeg. Maar is #5 niet een ietjepietje-scheef? Of ligt dat aan mij?
Ik vind de serie erg mooi. 1 en 2 iets te donker, maargoed dit zal je bewust hebben gedaan dus is dit waarschijnlijk gewoon iets zoeken wat niet goed is

Verwijderd
Leuke set. Echt de sfeer weten te pakken.
Zelf zou ik bij foto 1 het lampje rechts zwart maken, net als de spiegeling onder in foto 2. Maakt de foto's mysterieuser meer gefocused op het onderwerp.
Zelf zou ik bij foto 1 het lampje rechts zwart maken, net als de spiegeling onder in foto 2. Maakt de foto's mysterieuser meer gefocused op het onderwerp.
Pagina: 1