Toon posts:

Muziek Produceer Systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik weet niet zeker of het geplaatst mag worden, maar het systeem wat ik graag wil hebben ( of iets wat er op lijkt ) kan ik niet vinden in de "Best Buy Guide".

Ik zoek een systeem voor het muziek produceren. Ik gebruik FL-studio + tal van VST plugins. Wat ik er verder mee doe is emailen, internetten en m'n website onderhouden.

Ik zat zelf aan een Core2Duo E8400 te denken. Moederbord weet ik niet. Een goede geluidskaart en voldoende opslag, 1TB

Ik hoop dat jullie mij van advies kunnen dienen.

Bij voorbaat dank

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-01 19:49
Waarom denk je dat de eisen vanuit jouw gebruik zo specifiek zijn? Maw, waarom moet je daarvoor een ander soort machine kiezen?

Met "Ik zat zelf aan een Core2Duo E8400 te denken. Moederbord weet ik niet. Een goede geluidskaart en voldoende opslag, 1TB" kom je al een heel eind.

Verwijderd

Topicstarter
Omdat je voor bijvoorbeeld gamen andere eisen stelt. Ik zit zelf aan die specs te denken. Hoe denken jullie daarover ? Misschien dat er hier mensen zijn die zelf ervaring hebben met het produceren en die weten waar je vooral aandacht aan moet besteden en welke geluidskaart bijvoorbeeld goed is voor producen en welke niet.

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:06

yok

Hulp bij audio systeem

al wat verouderd, maar misschien heb je er iets aan.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:39
1 ding is zeker, op deze manier mag het topic NIET. Voor een speciaal systeem dat niet in de BBG is te vinden kun je wel een apart topic openen, maar dan wordt wel inzet vereist. Iets dat hier mist. Ik zou niet weten waarom ik jou nu zou moeten helpen, we zijn hier namelijk geen helpdesk.

Je mag een nieuwe poging doen wanneer je een uitgebreide topicstart hebt met oa je eisen, een systeem dat je zelf voor ogen had, wat erg belangrijk voor je is. Waarschijnlijk horen daar bepaalde eisen bij voor de opnameapparatuur (geluidskaart) in die PC.

Maar dan is de vraag ook hoe fanatiek je bent. Als je echt een producer bent kan ik me voorstellen dat je duur en exclusief spul nodig hebt. Als je gewoon een amateur bent die wat prutst dan heb je onze hul niet nodig. Dan volstaat een goede PC zoals jij suggereerde wel met een goede geluidskaart.

Dit topic gaat op slot en ik zou je willen aanraden om eerst oa CSL Beleid en Het algemeen beleid te lezen.

Deze gaat op slot.

[ Voor 17% gewijzigd door GENETX op 30-07-2008 15:29 ]

Dit topic is gesloten.