Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP]Beeldapparaten verschijnen op desktop hoe verwijderen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan en wil mij helpen?

Ik heb net een schone xp installatie gedaan en nu ben ik de drivers weer aan het terug zetten. Tot mijn stomme verbazing verschijnen er icoonen (geen snelkoppelingen) op mijn desktop als ik de drivers voor de scanner en webcam installeer. Het zijn de zelfde iconen die dan ook onder deze computer - scanners en cameras komen te staan met dezelfde functionaliteiten. Ik kan ze helaas op geen enkele voor mij bekende manier verwijderen van het bureaublad maar het is wel wat ik graag zou willen..

Weet iemand hoe ik ze wel weg krijg?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kijk eens in
code:
1
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Desktop\NameSpace

(met Regedit). Daar kun je ze waarschijnlijk wel weggooien.

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 30-07-2008 14:38 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Helaas daar staan ze niet tussen... Althans niet bij naam. Alleen de prullenbak staat er tussen

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dan kun je ook nog eens kijken bij de Current_User variant (i.p.v. Local_Machine) Die bestaat niet :X My bad.

Je kunt wel het register eens doorzoeken op de (deel van de...) namen. Als je het dan ergens tegen komt in een NameSpace folder zit je sowieso geheid goed, maar pas toch een beetje op met wat je doet. Maak even een backup voor je gaat rommelen.

[ Voor 68% gewijzigd door RobIII op 30-07-2008 14:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
KAn echt niks vinden.. ER staat genoeg Logitech en lexmark in maar kan moeilijk alles gaan verwijderen toch?

Denk ook niet dat het echt met deze producten te make nheeft maar dat windows xp ergens een foutje heeft

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft dit in vredesnaam met (Overige) Hardware te maken. Een desktop wordt door je operating system gegenereerd, de drivers zijn ook OS-gerelateerd.

Move OH -> WOS

Oslik blyat! Oslik!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

dion_b schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:37:
Wat heeft dit in vredesnaam met (Overige) Hardware te maken. Een desktop wordt door je operating system gegenereerd, de drivers zijn ook OS-gerelateerd.

Move OH -> WOS
Wat heeft dit in vredesnaam met Spielerij - Problemen & Vragen te maken? :+

SPV -> WOS >:)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik dan op de verkeerde plek iets post! Sorry.. Ik vraag niet zo vaak hulp hier moet ik bekennen... Maar in elk geval is het probleem nog niet verholpen... en is er nog steeds niemand die mij kan helpen.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:24
Het doorzoeken van het register was een goed idee.. Als ik iets zoek wat vrij vaak zal voorkomen (logitech oid) dan rename ik het even naar ZZZZZZ en zoek daarop in het register. Waarschijnlijk vind je het dan zonder problemen terug en kan je kijken waar dit gebeurt. Als je dat weet ga je even googlen op de registry key en misschien vind je ook nog wat?
<edit>
Ow en googlen werkt ook: http://www.petri.co.il/ad...he_desktop_in_xp_2003.htm

[ Voor 23% gewijzigd door Archie_T op 30-07-2008 20:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet hoe je het via google hebt gevonden maar 1 ding weet ik zeker... Je bent er beter in dan ik! Het lijkt te hebben geholpen...

Nogmaals sorry voor het posten in het veerkeerde gedeelte maar HEEL erg bedankt voor de oplossing
Pagina: 1