Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook expres blijft hangen op een rondgetal aantal mails

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een probleem met outlook express 6.
Ik heb bij het icoontje postvak In 5 nieuwe mails staan. Maar in het overzicht zie deze nieuwe niet.
Onder aan het formulier staat 4400 emails. Als ik er een aantal verwijder en outlook opnieuw opstart zie ik deze nieuw mails er bij staan en er zijn 4405 emails. Ik ben vervolgens eens mijn mail box gaan opruimen tot ongeveer 2500 email. Het werkt goed ik heb op dit moment 2515 email in mijn inbox zitten. Ik start weer op en er zitten tot mijn verbazing weer 2500 mails in. De mails die zijn binnen gekomen zie ik niet meer. Mijn inbox bestand is 250 Mb groot en gebruik nod32 als virusscanner

Wat kan dit zijn?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Herstel Outlook Express eens voor de zekerheid. Neem deze guide door voor meer support :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

OE is geen Windows-versie dus ik verplaats je topic van WOS naar OFF.

Verder heb ik sinds de vorige eeuw geen OE meer aangeraakt dus zal niet inhoudelijk meepraten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)