Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb zelf al jaren de nw-a1000 in gebruik. Maar plots geeft die nog maar geluid over 1 kant. Heb al van alles geprobeerd. Zo heb ik de connector schoongemaakt met wattenstaafje. Kontaktspray geprobeerd. Via het internet een handleiding (zelfde als hierboven) gevonden en de speler uit elkaar gehaald. Helemaal tot aan het lege mobo. Toen kon ik eindelijk de soldeer puntjes van de headphone connector zien. Maar die leken ook nog helemaal gaaf.
Ook maar gelijk nog even de connector zelf aan een nadere inspectie onderworpen. Maar de twee pennetjes die er binnen in zitten veren allebei nog goed. Dus er moet een connectie zijn met de koptelefoon.

Toen bedacht ik me dat het ook aan de functie line out zou kunnen liggen. Maar ook die stond goed.

Heeft iemand nog een idee wat ik zou kunnen proberen. Zou hem heel graag weer gebruiken. Geluid was goed en ook het formaat is fijn.

EDIT: Heb de sony service center gebeld. Een nieuw moederbordje zou me 198 euro kosten. Als ze het zelf zouden doen begonnen ze pas op 70 euro (plus materiaal kosten).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 13:05 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Afgesplitst van: \[HDD/Flash]Sony NW-* mp3 spelers ervaringentopic - Deel 2; problemen horen niet thuis in een ervaringentopic :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry RoD, dacht dat het wel de geschikte plek was omdat ik me afvroeg of meerdere mensen dit probleem kenden. En zo ja wat voor oplossingen ze hadden geprobeerd.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:13
Ik mag met gerust hart aannemen dat je ook andere oordopjes hebt geprobeerd. Of niet? :P

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Verwijderd

Topicstarter
idd dat was het eerste wat ik probeerde. De line out heb ik ook getest met me stereo en met losse boxjes. Allemaal met hetzelfde resultaat.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08
Dit heb ik ook gehad met mijn NW-A3000. Ik heb hem toen opengemaakt en zag hoe knullig dat ding in elkaar zit (stukje tape in mijn geval). Daar heb ik toen een beetje mee lopen knutselen en daarna had ik weer aan beide kanten geluid.

De A3000 was vrij makkelijk open te maken, achter het logo op de achterkant zit een schroefje.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Pagina: 1