Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

software voor horeca

Pagina: 1
Acties:
  • 412 views

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met software voor horeca bedrijven?

Heeft het zin zelf iets te maken, of is het zinvoller naar bepaalde pakketen te kijken?

Op welk vlak ligt de toegevoegde waarde in bepaalde processen te automatiseren?

Ok ik weet wel dat het sterk afhankelijk is van situatie tot situatie, maar ben op zoek naar ervaringen...

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-11 14:12
software waarvoor? Muziek/voorraadbeheer/capaciteitsplanning?

[ Voor 19% gewijzigd door Operations op 30-07-2008 13:08 ]

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-10 16:10
Misschien is het handig te vermelden wat je precies wilt bereiken met de software. Wat moet het automatiseren? Hier kunnen we natuurlijk niets mee..

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^^ En daarbij: wat doet dit in hemelsnaam in SEA? Waar hoort mijn topic?

Ik zie dat je nieuw bent hier. In dat geval: welkom :w
Neem even onze Korte FAQ en Algemene gedragsregels (Netiquette) door voor een stoomcursus over hoe het hier werkt ;)

Veel plezier gewenst.

[ Voor 53% gewijzigd door RobIII op 30-07-2008 13:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:42

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Welkom op het forum ITerke!

Kijk eens naar Software Engineering & Architecture Beleid. Daarin staat precies uitgelegd wat hier voor topics thuishoren. Daarnaast kunnen we met zo'n enorm open vraag helemaal niks.

Ik ga dit topic dan ook sluiten. Als je voor een volgend topic het net genoemde beleidstopic eens wilt doorlezen en ook Waar hoort mijn topic? nog even wilt doorkijken dan snap je hopelijk waarom ik je topic sluit. Ervaringen over bepaalde software hoort hier niet thuis, op het moment dat je zelf aan het ontwikkelen / bedenken van eigen software gaat dan kan je hier natuurlijk altijd een topic openen.

* Creepy mept RIII, doe eens niet zo snel :P

[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 30-07-2008 13:15 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.