Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Topicstarter
Beste Tweakers,

ik heb onlangs bij een Hi-servicepunt een nieuwe Hi PrePaid Simkaart aangeschaft ter vervanging van mijn (oude) KPN PrePaid simkaart. Een van de redenen van de overstap waren de kosten. Ik betaalde bij KPN nog 0,23 cent per sms. Echter, ik wilde wel mijn oude nummer behouden. Heb bij het Hi-servicepunt netjes een formulier gekregen waar ik wat informatie op moest invullen en vervolgens opsturen. Paar dagen later was alles netjes en snel geregeld. Ik heb nu dus mijn Hi PrePaid kaart met mijn oude nummer.

Het probleem zit hem in het tarief. Ik betaal met mijn nieuwe Hi kaart nog steeds hetzelfde als dat ik deed met mijn oude simkaart. Vb: 0,23 cent ipv 0,09 cent per sms.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik alsnog het 'nieuwe basistarief' (zoals op de Hi-website) betaal en niet mijn oude tarief?

Ik heb al contact opgenomen (via mail) met Hi, geen antwoord op gehad. Ook heb ik een formulier ingevuld waarmee je je Hi Prepaid tarief kunt wijzigen (link), dit mocht ook niet baten. 8)7

Aangezien het nog wel even duurt voordat ik weer bij dat Hi-Servicepunt ben (is niet om de hoek :p) vroeg ik me af of er ervaringen waren hoe zoiets op te lossen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916

klantenservice bellen maybe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916

en al wat wijzer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Topicstarter
Heb de klantenservice nog niet gebeld. Enigste waarvoor ik dit topic geplaatst had was om te weten of er mensen zijn die in zo'n zelfde situatie zijn geweest.

De klantenservice bellen is natuurlijk een logische stap. Zodra ik meer weet zal ik het posten.

In de tussentijd blijf ik benieuwd naar mensen met eventueel meer info hierover.