Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Firefox 3.0.1] Kleuren headers screwed up

Pagina: 1
Acties:

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 16:37
Ik heb net geprobeerd Firefox compleet opnieuw te installeren (inclusief mn profiel). Helaas heeft het niet mijn volgende probleem mogen oplossen:

Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/7011/firefoxmx0.png

De kleuren van een aantal stukken tekst kloppen voor geen meter. Zo ook de titel van het "Nieuw topic in forum: Client Software Algemeen" hier op GoT. Internet explorer doet het prima hier, firefox op dezelfde iMac die dan OS X draait ook (dit probleem doet zich voor bij een XP SP3 installatie onder BootCamp op diezelfde iMac), firefox op mn laptop.. Prima.. Alleen hier....

Mijn volgende stap is Windows opnieuw installeren om te zien of dát het probleem verhelpt. Maar voordat ik dat doe, heeft er iemand hier misschien suggesties?

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 11:55
Vaag dat dat aan je drivers kan liggen. Daar hebben ze het wel over een oude driver (7.12). Kijk eens in je "about:config"configuratie en sorteer dan op status. Dan zie je precies wat voor instelling je zelf (per ongeluk) gewijzigd hebt.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 16:37
Geniaal, Herelam thanks! Dat topic had ik nodig :)