Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

123scan: van rule 1 naar rule 2

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer aan de hand van het progje 123scan een barcode scanner te programmeren?? Ik weet niet of iemand daar ervaring mee heeft??

Het probleem is als volgt. Ik probeer vanuit rule 1, Rule 2 te activeren. Dit geef ik ook aan in 123scan. Maar hij blijft gewoon rule 1 uitvoeren en slaat rule 2 over.

Ik van allerelei adf commandp's geprobeerd maar niks lijkt te werken. Heb me ook suf gezocht op internet. Maar echt veel info is er niet.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En wat heeft dit met PRG van doen? Ik denk dat je beter support kunt aanvragen bij 123scan of de fabrikant van je scanner.

Overigens, je gaat er nu 'blind' van uit dat iemand wel weet wat 123scan is (i.t.t. het alom bekende PHP/Java/C#/Whatever). Als je obscure software gebruikt zou het sowieso aan te raden zijn om even een bron/maker te vermelden.

[ Voor 48% gewijzigd door RobIII op 30-07-2008 10:59 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.