Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Backup software

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik ben opzoek na backup software die dagelijks een backup van mijn geselecteerde bestanden maakt maar ook telkens een nieuwe backup bestand aanmaakt. Die wat ik heb bv ntbackup die kan alleen aan het bestaande archief toevoegen maar ik zou graag willen dat hij van elke geplande backup ook een ander bestand maakt. Het gaat om een kassasysteem dus het moet een heel goed backup pakket zijn die de backup's kan streamen naar een netwerkschijf.

Iemand ervaringen?

Verwijderd

En wat heb je zelf al gezocht? http://www.google.nl/sear...q=heel+goed+backup+pakket

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 10:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk heb ik zelf gezocht nt backup is ook wel goed maar ik zoek er 1 die allemaal apparte backup bestanden genereerd bv backup1299.bck en dan vervolgens backup1284.bck

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik gebruik Cobian Backup. Het is gratis en heeft erg veel instellingen. Tevens is het verkrijgbaar in het Nederlands.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:31
Zelf met robocopy en WinRAR ofzo wat in elkaar knutselen? Is in mijn ogen toch altijd de fijnste oplossing voor huis, tuin en keukenbackups.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie echt geen enkele reden om voor deze vraag een topic te starten; hier is meer dan voldoende over te vinden op zowel GoT als Google. Ik stel voor dat je daarna ook Policy: Alle regels die op het forum gelden nog een keer doorleest zodat je weet wat we van je verwachten in een topic :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.