Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ha dames en heren,

Ik heb een probleempje.
Ik heb een nieuwe iPod Nano gekocht en toen in iTunes ging downloaden kwam ik er achter dat Windows 2000 niet wordt ondersteunt.

Nu wil ik natuurlijk helemaal geen XP of Vista op mijn computer zetten. Dat ga ik wel doen als ik daar een keer tijd voor heb. Mijn vraag: Is er een oplossing voor dit probleem.

Op welke manier kan ik mijn nieuwe iPod Nano aan mijn Windows2000 server koppelen.
Ik begreep dat ik minimaal iTunes 7.4 nodig heb.

Ik hoor het graag van jullie.

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:27
Je geeft zelf je antwoord al:

Ja er is een oplossing en dat is XP installeren. Een oudere versie van itunes zou je kunnen proberen maar daar zal je Nano niet mee werken gok ik zo.

Dus ik zou zeggen, live a little en installeer eens een recent OS ;)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een oudere iTunes installeren lukt niet. Het moet minimaal 7.4 zijn en vanaf die versies wordt Windows 2000 niet meer ondersteunt.

Buiten een nieuw OS installeren waar ik echt geen zin/ geen tijd en geen behoefte aan heb (compu werkt prima) moeten er toch andere mogelijkheden zijn......zou ik zeggen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 10:28

boner

misantropisch altruïst

probeer yamipod maar eensch. kun je gewoon op de ipod zetten en dan opstarten van de mass-storage die je bij het inpluggen van je pod krijt. Heb je altijd je spulltje bij je. Ook errug handig bij het uitwisselen van MP3's (wel de legale dan hè). Yamipod werkt namelijk twee kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb YamiPod geinstalleerd maar hij zegt dat hij geen iPod herkent. Iemand een andere suggestie?

Het liefst heb ik de gewone iTunes, bestaat er geen virtueel WindowsXP progje waardoor iTunes denkt dat ik XP heb?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:55:

Het liefst heb ik de gewone iTunes, bestaat er geen virtueel WindowsXP progje waardoor iTunes denkt dat ik XP heb?
d'r is zoiets als vmware, zou in theorie moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:30:
Buiten een nieuw OS installeren waar ik echt geen zin/ geen tijd en geen behoefte aan heb (compu werkt prima) moeten er toch andere mogelijkheden zijn......zou ik zeggen dan.
Ja, koop een Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:27
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 12:28:
[...]

d'r is zoiets als vmware, zou in theorie moeten kunnen.
Ja maar dan draait hij hem wel virtueel wordt ook zijn itunes virtueel en moet hij dus steeds VMware gaat starten om zijn iPod te vullen :D

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1