Toon posts:

Acer 9410z, Vista => XP, draadloos werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb notebook van kennis hier staan, verzoek is ipv Vista nu installatie Xp.
Ik heb alle drivers voor XP bij acer gedownload en zo ver mogelijk geinstalleerd

http://i43.photobucket.co...nt/info2.jpg?t=1217378717

blijf toch met veel foutmeldingen zitten

http://i43.photobucket.com/albums/e363/avdent/info1.jpg

kan iemand mij zetje geven wat een logische volgende stap zou zijn

belangrijkste dingen doen het wel alleen krijg ik de wifi niet aan de praat, wordt ook helemaal niet gezien.

er schijnen sowieso al veel problemen te zijn om een 9410z te zijn om hem terug te zetten naar xp, gezien de vele topics.
Veel deden suggesties om drivers van eerdere modellen te installeren (5610) maar tot dusver heb ik daarmee geen resultaat.

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-03 17:54
Heb geen wifi maar ik zou denken dat dit onder Netwerkadapters staat. Tenzij je bij het installeren van de drivers een melding kreeg dat het apparaat voor de drivers niet gevonden kon worden.

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-03 00:32
Je mist dus nog een aantal drivers. Je kunt met een programma als Evererst Home Edition wel achterhalen welke hardware er allemaal exact in de laptop zit. Als je dit dan even vergelijkt met de lijst van drivers die je succesvol geinstalleerd hebt, kun je dus ook achterhalen welke hardware nog niet correct herkend wordt.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had everest home edition geprobeerd maar die zag ook niet welke wifi hardware er in zit
ik heb nu de everest corporate geprobeerd (trial) en nu meldt die wel dat gaat om een Broadcom BCM4311 802.11g Wireless Network Adapter. Ik ga daar eens verder opzoeken

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-03 12:57
Ik zie dat je geen gebruik maakt van de search functie in dit forum.
Heb je die oplossing ook eens geprobeerd?

Atheros 5007EG WLAN op XP

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik inderdaad nog niet gezien,

"dan gewoon de nieuwste driver van Atheros zelf gebruiken voor de wlan adapter, dan installeert ie de adapter"
waar haal ik deze vandaan, ik heb al lopen zoeken bij de Atheros sight zelf maar daar kan ik geen drivers vinden om te downloaden

laat maar, ik ben er al uit. Ik was ook nog bezig met een andere tip, om de drivers van de acer aspire 5610 te gebruiken en wel deze:
80211bg_Broadcom_v4.2.2.7

nu doet de wifi het 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 12:54 ]

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-03 12:57
Laat maar. De zaak is opgelost.. ;)

[ Voor 89% gewijzigd door cornfed99111 op 30-07-2008 12:55 ]

Pagina: 1