Toon posts:

Poort probleem upload utorrent

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

Verwijderd

Topicstarter
Het uploaden bij Utorrent via torrentleech schiet niet echt op. Ik krijg ook steeds een rood logo met een uitroepteken erin, beschrijving erbij: Not connectable, a firewall/router is limiting your network traffic. You need to open up a port so others can connect to you.

Ik zit achter een sonicwall firewall en is het open zetten van een poort wel veilig? Hoe kan ik dit oplossen?

Bvd :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie Het Grote Poortmappingsverhaal voor meer uitleg. Dat moet genoeg zijn om verder te kunnen zoeken :) .

Ja, een poort openen kan onveilig zijn, maar hoeft dat niet te zijn. Zorg gewoon dat je de rest van je beveiliging op orde hebt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08

Theuno

Da Devil Crew

Als je er vanuit gaat dat je torrent client veilig is kan je er redelijk vanuit gaan dat het veilig genoeg is om te doen (de kans dat je zooi binnenhaalt door te browsen is dan groter).

Je kan natuurlijk ook de poort alleen openzetten als je aan het downloaden bent, en anders zet je hem gewoon weer dicht. Zo heb je maximale controle.

In mijn ogen is het een beetje overdreven om de veiligheid van zoiets in twijfel te trekken, maar hier zal je vast redenen voor hebben.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Poortmappen/forwarden is duidelijk uitgelegd in diverse topics (zie link hierboven).

Wil je uploaden naar anderen, dan zul je een poort moeten openen, zo simpel is dat.

Verder mis ik alle verdere eigen inzet. -> Op slot.

Dit topic is gesloten.