Toon posts:

Vodafone Voicemail , ander nummer ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds kort een nokia 6300 , ik heb de voicemail aangezet bij vodafone voicemail. prima ik dus ff uittesten, krijg ik een ander nummer ene Ronald.

Vaag...

dus even later beldt ronald mij op en zegt jij had gebeld ??, ja maar er gaat iets fout denk ik ,, verhaal uitgelegt. en gevraagt of het zijn oude 06 nummer was.

Nope.

Wie weet wat er hier aan de hand is ??

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:54
Wat bel je dan als voicemail nummer ? dat moet 1233 zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door DukeBox op 29-07-2008 23:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:06:
Wat bel je dan als voicemail nummer ? dat moet 1233 zijn.
gewoon mijn eigen nummer maar die druk ik dan weg.. dan zal normaal gesproken mijn voicemail erop moeten komen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je telefoon nieuw of 2dehands? Mogelijk staat doorschakelen nog aan, moet je even rondneuzen in je menu, daar kan je dat instellen. (doorschakelen bij uit, bezet en buiten netwerk ofzo) Alles resetten en nog eens proberen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:09:
Heb je telefoon nieuw of 2dehands? Mogelijk staat doorschakelen nog aan, moet je even rondneuzen in je menu, daar kan je dat instellen. (doorschakelen bij uit, bezet en buiten netwerk ofzo) Alles resetten en nog eens proberen :)
Nieuw. en dat telefoon nummer van die ene ronald ken ik niet eens.

• wernerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-05-2024
Je kan alle doorschakelingen resetten met behulp van de volgende codes:

Doorschakelingen deactiveren met ##002# en vervolgens bellen, in het scherm van je mobiel verschijnt nu een reactie dat alles is gedeactiveerd.

Doorschakeling naar voicemail weer activeren met 12331 en weer bellen, nu wordt door een dame bevestigd dat de doorschakelingen weer zijn geactiveerd.

Nu staan de volgende doorschakelingen er weer, bij niet beantwoorden, indien uit of buiten bereik, en indien ingesprek.

Indien het hierna nog niet werkt raad ik je aan om met 1200 (Klantenservice) te bellen, voor de voicemail box wordt een ander nummer gebruikt, het kan echter gebeuren dat dit niet correct ingesteld staat.

Succes.

Verwijderd

Topicstarter
hmm , werkt allemaal niet..

ik had ook nog een pda liggen ( qtek 2020 ) en die kan bij phone ook het telefoon nummer lezen, hier staat het nummer van die ene ronald in.

vaag want als ik *100# bel krijg ik wel gewoon mijn eigen telefoonnummer.

verder is het telefoonnummer anders dan de het voicemail nummer maar dit klopt want vodafone geeft de gebruiker 2 nummers. 1 voor bellen andere voor voicemail.

ik weet dus echt niet wat er aan de hand is... morgen maar ff naar vodafone toe.

Verwijderd

Wat er aan de hand is, is het volgende:
Je telefoon staat namelijk niet doorgeschakeld naar je voicemail, maar naar het nummer van Ronald.
(En het kost je ook nog geld!)

Zoals hierboven al staat omschreven, met ##002# en de BEL-toets moet je de doorschakeling ongedaan kunnen maken.
Als dat niet werkt, kun je nog ##61# en de BEL-toets proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 00:17:
Wat er aan de hand is, is het volgende:
Je telefoon staat namelijk niet doorgeschakeld naar je voicemail, maar naar het nummer van Ronald.
(En het kost je ook nog geld!)

Zoals hierboven al staat omschreven, met ##002# en de BEL-toets moet je de doorschakeling ongedaan kunnen maken.
Als dat niet werkt, kun je nog ##61# en de BEL-toets proberen.
##002# heb ik al gedaan, dus die instellingen zijn al ongedaan gemaakt.

Ja , maar ik wil wel de voicemail aan kunnen zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 00:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
*OPGELOST YOEPIE....

heb code's zoals dit gebruikt ##002# en ##61# gedaan en toen via 12331 voicemail aangezet. toen werkte het wel.

edit : hoe kan dan zijn nummer in mijn telefoon terecht zijn gekomen ??

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2008 00:28 ]

Pagina: 1