Ik heb vanmorgen wegens virussen mijn C-schijf geformatteerd en Windows opnieuw geinstalleerd. Zo ver geen problemen, maar toen ik mijn internet wilde installeren, gaf het programma aan dat er geen Ethernetkaart in mn pc zat. Bullshit natuurlijk, want daar heeftie al op gelopen. Toen ben ik eens gaan zoeken naar drivers, en vond ik een drivers/utilities cd, met allemaal (grotendeels overbodige) drivers op, die je allemaal 1 voor 1 handmatig moet installeren. Toen ben ik eens gaan zoeken op de site van Dell (heb een Dell Dimension 9200), en ook daar stonden alle drivers apart en daardoor had ik geen idee welke allemaal te nemen. Op goed geluk besloot ik wat drivers uit de netwerksectie te halen en het probleem leek weer opgelost. Vervolgens kreeg ik weer een foutmelding dat er geen netwerkkaart kon worden gevonden, en ook bij apparaatbeheer stonden nog 3 gele vraagtekens. Ik heb werkelijk geen idee welke drivers ik nodig heb, of hoe dit op te lossen. Ergens vind ik het eigenlijk ook schandalig dat Dell niet gewoon driverpacks oid heeft waarmee je gewoon in 1x je hele pc aan het draaien hebt 
/EDIT: hoe verander ik de topictitel... ben em namelijk vergeten XD
/EDIT: hoe verander ik de topictitel... ben em namelijk vergeten XD
[ Voor 3% gewijzigd door Gladiool op 29-07-2008 20:04 ]