Ik zit hier zojuist een vlucht te boeken van DUS-OSL met lufthansa omdat deze het goedkoopste zijn op deze route (nu norwegian.no prijzen heeft verhoogt). De grap is nu, als ik via lufthansa.de boek kost de vlucht 89 euro, boek ik via lufthansa.nl betaal ik mooi 119 euro!!!???????.
Ik gebeld naar lufthansa, maar deze kwamen met het antwoord dat dit is omdat ik gewoon in een ander land woon, geen antwoord op mijn vraag dus. Ik vind dit buitengwoon irritant, temeer omdat ik zo mijn miles en more niet kan gebruiken, gezien daar mijn woonplaats op nederland staat.
Maar ik ben natuurlijk niet van plan 30 euro extra te gaan betalen puur voor het sparen met miles&more.
Iemand hier ook ervaring mee, workarounds?, maar vooral why?????????
Ik gebeld naar lufthansa, maar deze kwamen met het antwoord dat dit is omdat ik gewoon in een ander land woon, geen antwoord op mijn vraag dus. Ik vind dit buitengwoon irritant, temeer omdat ik zo mijn miles en more niet kan gebruiken, gezien daar mijn woonplaats op nederland staat.
Maar ik ben natuurlijk niet van plan 30 euro extra te gaan betalen puur voor het sparen met miles&more.
Iemand hier ook ervaring mee, workarounds?, maar vooral why?????????
If good's on the left, then I'm sticking to the right.