Ik heb een pentium 3 600mhz, 128 mbram. Heb laatst 128mb ram 133 mhz erbij gekocht. Toen heb ik de nieuwe geheugen in gedaan en werkte alles wel goed. Maar de volgende dag start ik de computer op en staat er dat ik 128mb heb. Hoe kan dit
Ik weet zeker dat de geheugen er goed in zit.
Verwijderd
Nieuwe geheugen niet compatible met mobo of het andere geheugenOp dinsdag 20 februari 2001 21:07 schreef Tony_Montana het volgende:
Ik heb een pentium 3 600mhz, 128 mbram. Heb laatst 128mb ram 133 mhz erbij gekocht. Toen heb ik de nieuwe geheugen in gedaan en werkte alles wel goed. Maar de volgende dag start ik de computer op en staat er dat ik 128mb heb. Hoe kan ditIk weet zeker dat de geheugen er goed in zit.
Check mobo boekje
Toch maar effe aandrukken.
Je kan ook proberen om de modules afzondelijk erin te doen en op te starten, dan kan je determineren of een van die moduels stuk is.
Probeer het ook eens in verschillende DIMM sloten
Je kan ook proberen om de modules afzondelijk erin te doen en op te starten, dan kan je determineren of een van die moduels stuk is.
Probeer het ook eens in verschillende DIMM sloten
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik heb mijn nieuwe geheugen in gedaan en getest deed goed. Mijn ouwe eruit gehaald en deed goed. Heb ik weer beide in gedaan deed ook wel goed. Maar de ene zegt ie 128 mb ram en andere 256 mbram en dat vind ik vaag.
dat had mijn oude k6/2 450 ook;
128mb
32mb
32mb
de ene keer vond ie 148mb en de andere keer 180mb aan geheugen, dat ik heb ze er van ellende maar uitgehaald
ze werken nu perfect in die k6/2 zonder die 128 erbij..
Probeer ze eens om te draaien zou ik zeggen; dus die nu in slot 2 eens in slot1 en andersom
128mb
32mb
32mb
de ene keer vond ie 148mb en de andere keer 180mb aan geheugen, dat ik heb ze er van ellende maar uitgehaald
ze werken nu perfect in die k6/2 zonder die 128 erbij..
Probeer ze eens om te draaien zou ik zeggen; dus die nu in slot 2 eens in slot1 en andersom